Si asa o sa-i ramana numele :)

1 03 2008
Soundtrack: G’n’R – Patience

Motivul alegereii soundtrackului… a fost melodia serii in care am invatat sa conduc 🙂

Deci… am stat 4 ore jumate intr-o sala de sport sa o vad pe sora-mea trantita de parchet… m-a durut pe mine mai tare decat pe ea, asa ca am cimentat decizia de a nu mai merge ever la o competitie de a ei. Pam pam…

Pe urma am aterizat in rock… stat la o poveste cu Doru, care – culmea – chiar thinks I am smart and cute… Dani, pe care nu l-am mai vazut de pe vremea cand imi rodeam unghiile in Timisoara… Silva neagra, Monte Carlo… a plecat Doru, a plecat Dani, asa ca povestea s-a mutat la Ionut-Andrei-Andi… si ca sa rezolvam problema unde e mai bun junk foodul am ajuns la galaxy… pe urma la mine in fata blocului… Si de aici (dupa o ora de povesti) undeva pe un deal unde era una bucata teren … si Liana a invatat sa conduca … a nu ma intreba ce masina… una mare 🙂

“Liana, USOR! Iei USOR piciorul de pe ambreiaj!” – zise Andi

“Prum, hrum, poc” – zise masina

“ASTA NU E USOR” – zise Andi

Pam pam 🙂

A se nota:

1. Nici masina si nici gardurile nu au suferit avarii.
2. Liana nu si-a pus mainile la ochi
3. Liana dat martisor lui Rami.

Pam pam

Actions

Information

3 responses

1 03 2008
dy_

inafara de Liana, Rami si Doru oamenii imi sunt profund necunoscuti 😦 Ce masina mare?

1 03 2008
Lianna

Dani este un tip super misto de demult iar Ionut-Andrei-Andi este unul din copiii cu care ma certam in ‘ock… pana acum cateva seri cand l-am batut la darts de sa ma pomeneasca 😀

4 05 2009
I am, but they think I can « Blogul nehotarat :)

[…] care a demarat campania “fa-ti scoala, ia-ti carnetul”. Ce a uitat el probabil este episodul de acum 1 an si ceva, de pe vremea cand nu era prietenul meu, cand a mai avut o tentativa de a ma […]

Leave a Reply

