Deci miercuri

7 05 2008
  • – Kilometraj depasit intre Electrica (unde “nu se aplica regulile normale, donsoara”), scoala (unde oamenii ne-au trimis acasa ca este meciuri) si casa (unde exist si in acest minunat moment asteptand cola si tigari – a se citi “mama”)
  • – CFR-ul a castigat Liga I sau cum o cheama. La 1 penalty. Multumiri omului care a facut fault in careu, omului care a luat 2 galbene, injuraturi sincere cetateanului care era sa egaleze in ultimele minute si mi-a facut inima sa se aproape opreasca.
  • – Ganduri sadice cu directia Becali … un campionat nu se ia inapoi cu o bricheta. Si jur ca nu sustineam CFR-ul atat de tare daca nu era bricheta masii.
  • – Politica spala creiere. Asa ca voi refuza sa votez. Nu, nu sunt insensibila si lipsita de simt civic DAR … nenea care momentan primar ma enerveaza la culme din varii motive si nenea celalalt a ajuns in visele mele due to a mult prea agresiva campanie. Muriti!
  • – Am tocit o adresa de mail… I mean… de oriunde sunt (si am net) login… “no new messages”. Logout. Frate, ziceti-mi ceva! Mai repede pana nu imi suspenda aia de la yahoo contul pentru trafic depasit.
  • – Urmeaza cola, popcorn si ceva film. Posibil “Everything is illuminated”.

‘night all.
Actions

Information

5 responses

7 05 2008
melinus

everything is illuminated e superb!!

8 05 2008
Lianna

O fi… poate maine seara πŸ™‚

Aseara a fost Snatch si Hot Fuzz πŸ™‚ Si ceva Weeds => azi dimineata m-a dat mama jos din pat aproape cu tancul πŸ˜€

8 05 2008
Dan M

perceptie:

din snatch n-am inteles absolut nimica… i mean, oamenii ar trebui sa v o r b e a s c a pentru a se face intelesi:)

hot fuzz e a humungus stupid movie… la fel ca si Shaun of the Dead… cele doua, impreuna, constituie cele mai proaste filme pe care le-am vazut:D
πŸ™‚

vreau si eu Everything Is Illuminated… buna idee… am sa ma uit

8 05 2008
Lianna

Snatch are logica daca nu pierzi sirul povestii. Si oamenii vorbesc πŸ˜‰ Vrei o subtitrare pentru el? :))

Si da… Hot Fuzz este o tampenie aproape monumentala :))

Momentan mi s-a facut pofta de american beauty, almost famous, fight club si se7en.

Asa ca torrentul are de lucru πŸ˜€

16 05 2008
di

hot fuzz nu e asa mare tampenie…am vazut altele muuuuuult mai proaste πŸ˜‰

Leave a Reply

