"Buna ziua, sunt de la PD-L…"

13 10 2008
[Este cel mai normal lucru ca la 9 seara, cand tu te bati cu macaroanele (care nu sunt spaghete pentru ca au gaura) cu sos sa te sune ceva gigel de la PD-L, sa spuna “buna ziua” si sa inceapa sa te abureasca.]

Nenea: Buna ziua! Va sun de la PD-L. Stiti, sunteti in baza noastra de date cum ca ati fi membru in partidul nostru.

Eu: Buna seara! [si accentuez SEARA] Da, am fost odata demult, in tineretile mele, dar intre timp mi-am dat demisia ca am inteles ca numai asa pot sa renunt la orice inseamna politica.

Nenea: Vaaaai, doamna…

Eu [intrerupandu-l nepoliticoasa]: DOMNISOARA!

Nenea [nebagandu-ma in seama]: Dar cum se poate?

[Imi statea pe limba sa il intreb cum se poate sa imi fi dat demisia sau sa fiu domnisoara. Dar am zis ca oricum neuronii tipului nu mi-ar pricepe sarcasmul la adevarata lui valoare, asa ca am lasat-o balta.]

Eu: Pai m-am suparat pe politica.

Nenea: Si cum v-ar putea trece supararea?

Eu: Sa vina un guvern din Austria.

Nenea: Ei, hai sa nu exageram. Eu cred ca nu sunteti suparata pe politicieni, cat pe alegatorii care aleg aiurea.

Eu: Sa ma iertati, dar de cand am drept de vot, tot pe dvs v-am votat. Si acum exista riscul sa fac ulcer de nervi. Oricum, mi-am dat demisia, nu intentionez sa ma intorc asa ca va doresc o seara placuta in continuare.

Nenea: Va multumesc la fel. Oricum, sper ca veti merge la vot si nu veti uita ca odata ati facut parte dintr-un partid.

[Da, ma, cand aveam 18 ani sau ceva de genul, si facea organizatia de tineret chefuri faine. Cu politica nu am avut si nu o sa am tangente. Dar chestia asta mi-a facut o greata incredibila. Adica virgula cat de disperat trebuie sa fii sa suni omul la 9 seara si sa incerci sa il atragi in partidul lu’ peste??? Fuck off, muriti, si data viitoare cand incercati sa imi explicati ce ma enerveaza… drop it! I know better. Asa-mi trebuie daca raspund la numere pe care nu le stiu…]

Actions

Information

3 responses

14 10 2008
ambasadoarea

O, da, ce amintiri si ce chefuri trageam cu PD-ul;;)

17 10 2008
Cris

“Nenea: Si cum v-ar putea trece supararea?
Eu: Sa vina un guvern din Austria.”
Nenea: Ei, hai sa nu exageram….
Foarte tare :)))). Sa facem petitie, sa rugam frumos, sa vina nenicii si tantile din Austria sa ne scoata din rahatel. Chiar trebuie sa exagerezi ca sa te poti gandi la un viitor mai bun ?:))

17 10 2008
Liana

Nu exagerez. Sau ma rog, in opinia mea nu exagerez. Romanii nu vor fi in stare NICIODATA sa scape de tampeniile de genul spaga, nepotism si alte alea.

Leave a Reply

