Dor_de_vara [deja]

16 10 2008
So… e (numai) 16 octombrie… si mie deja imi este dor de vara, desi vara viitoare cica e “cea mai importanta” vara a vietii mele de pana acum.

Eu nu pricep cum vine asta. Cand am terminat a 8-a si am dat rahatul ala de capacitate, tot asta am auzit. Idem cand am terminat a 12-a. Acum, x ani mai tarziu, iar refrenul asta. Si mi se pare ciudat. Adica “cea mai” este superlativul absolut (long live gramatica si profa isterica virgula care mi-a bagat-o in cap). Si un superlativ absolut nu poate avea grade de comparatie, nu??????

Eu zic ca e o conspiratie…

Pana una alta, mie tot mi-e dor de vara, maine e cea mai importanta zi a saptamanii (muuulte decizii se vor lua maine), duminica e cea mai importanta zi a toamnei (pentru mine, da, pentru mine), sunt fericita ca un pisoi alintat toata ziua, imi urasc si iubesc dentistul in acelasi timp (ma duce incet dar sigur la faliment, dar este incredibil de bine sa dormi fara dureri de dinti dupa ce 1 zi intreaga ai stat in curent)…

Sooooo… hold your fingers crossed for me maine, be happy for me duminica si… a yellow smile for the world 🙂

Si nu, eu nu visez la pacea mondiala pentru ca daca nu ar avea ce sa dea oamenii la stiri ar baga muuult prea mult “Tanar si nelinistit”. Asta ca o concluzie pentru Cola cu Seb.

Actions

Information

6 responses

17 10 2008
ambasadoarea

De ce ma starnesti? Intai dordemare, acum dor_de_vara…
Si zi mai repede, ce se intampla maine si duminica?;;)

17 10 2008
Cris

Poftim suspans …. pai e frumos?
Cea mai importanta zi e cea de salar Liana. Din pacate aia e doar o data pe luna. :))

17 10 2008
dan

ce se intampla duminica? me curious to… sau suspans?

17 10 2008
Liana

Ambasadoarea… dor_de_vara [at] yahoo [dot] com exista de mult… de ceva ani 🙂 Dorul de mare e mai recent. Mie intotdeauna mi-e dor de ceva.

Maine… aka azi s-a intamplat o discutie. Mai multe detalii peste ceva vreme, cand o fi sigura si batuta in cuie treaba 😉

Duminica… sa va raspund la toti se intampla 24 de ani 😛 Trist, dar adevarat. 😀

Si cea mai importanta zi nu e aia de salar. De fapt, pe mine ma enerveaza la culme ziua aia. Si la mine e de 2 ori pe luna… 😛

17 10 2008
ambasadoarea

Heeeeepi Bărtdeeeeeeei tu mis Liana:*
Nu fi deprimată, nu îmbătrâneşti, se cheamă că devii mai înţeleaptă:) Ti pup!

18 10 2008
Liana

:D:D:D Dadada, chestia cu crescutul valorii 🙂

Leave a Reply

