Deci 24

19 10 2008
Da, ma, da, am facut-o si pe asta. M-am mai facut mare cu 1 an. Si pe undeva sunt mandra… πŸ™‚

Pentru ca ma apucasera pe mine depresiile varstei, mama imi explica virgula ca un om e atat de batran pe cat se simte. Ce mi s-a parut genial la asta, a fost replica inteligentului meu prieten care a ajuns la concluzia ca stie prea multe pentru 3 ani πŸ˜€

Prea multe detalii nu am… Cum ii povesteam si lui Dan, a fost a nice birthday. Cu ceva oameni. Cu multe zambete.

Poze… dupa ce ajunge Nana la Iasi si mi le trimite πŸ™‚

Deci… am douaspatru de ani si sincer mi-e perfect πŸ˜€ Sau foarte aproape πŸ™‚

Actions

Information

6 responses

20 10 2008
Cris

Deci 24, deci La Multi Ani. Deci multa sanatate, deci multa fericire. Deci astea si mult mai multe.
I`m 25. Dar cand ma uit in oglinda vad un pusti de 19. Ti-a explicat bine mama.

20 10 2008
Liana

Deci multumesc. Si stiu ca mama are dreptate πŸ™‚

21 10 2008
ambasadoarea

Pai si nu te lauzi cu ce cadouri ai primit?;;)

25 10 2008
Liana

Am primit un colt de nor pe care sa zbor, un zambet pe care sa il scot din buzunar de fiecare data cand simt ca o iau razna si multe pagini de pus in albumul cu momente perfecte. Restul… au contribuit πŸ˜‰

26 10 2008
Melina

la multi ani cu intarziere, li! hugi πŸ™‚

26 10 2008
Liana

Danke πŸ˜‰

Leave a Reply

