Fuck you, [politician de] Romania

24 10 2008
Azi dimineata, la o ora la care prin venele mele inca curgea somn in concentratie mare, aud o stire via Pro TV. Si anume ca ilustrii nostri alesi vor sa propuna un proiect de lege prin care sa spuna (parafrazat): Persoanele care nu mai au sanse de supravietuire sa nu mai beneficieze de tratament la Terapie Intensiva. Adica, in traducere libera, daca tot mor, de ce sa mai consume din bugetul tarii (si asa mic) pana cand isi dau obstescul sfarsit?

Adica sa va ia dracu pe toti de cretini lamentabili! Cum va poate veni o asemenea idee, ma??? Cum aveti tupeul si nesimtirea sa ganditi macar asa ceva???

Ironia face ca acum vreo 2 saptamani am vazut un episod din “Terapie intensiva” (sezonul n) in care era vorba de aceeasi chestie. Adica unei tanti i s-a refuzat dreptul de a fi tratata la Terapie Intensiva pentru ca nu avea asigurare medicala. Deci tind sa cred ca idiotul, imbecilul, neomul care a putut veni cu asemenea idee a vazut acelasi episod. Dar cum poti, ma, sa refuzi dreptul fundamental la viata? Pentru inca 5 minute sau 5 ani! Cu ce drept il iei? Cu ce drept trimiti un om sa se chinuie acasa cand ar putea macar sa nu il doara la Terapie Intensiva?

Mi se face greata. Greata de tot ce inseamna Romania. Pentru ca generatia de dinozauri din Parlament este mult prea old school si inca pe principiul “eu te ajut pe tine cu conditia ca mie sa imi fie mai bine”. Muriti! Si generatia de “noi politicieni” am impresia ca ori este mult prea miserupista ori… copie fidela a vechii generatii. Daca simte nevoia cineva sa ma contrazica ar face bine sa vina cu argumente puternice. Foarte puternice.

Adica nu poti sa nu ataci bugetul reducand pensiile si salariile parlamentarilor (oricum supradimensionata), reducand cheltuieli tampite de genul masini, diurne imense si alte alea (sa nu indrazneasca cineva sa imi spuna de cum a dat Tariceanu cu pumnul in masa si a zis ca nu se mai cumpara pentru ca am 2 cuvinte: Campanie Electorala. De ce nu i-a venit ideea in prima luna de mandat?), trebuie sa omori premeditat oameni pentru asta? Adica oamenii sunt buni atata timp cat platesc impozit si pe urma ii arunci la gunoi??? Muriti! De 3 x.

Si cand ma fac mare plec. Departe. Undeva unde imbecilitatea macar nu e atat de evidenta.

Actions

Information

3 responses

24 10 2008
dan

Te inteleg si iti dau dreptate… nu se poate asa…

24 10 2008
Liana

Incep sa cred ca nu America e tara tuturor posibilitatilor. Romania e.

25 10 2008
Vama Vkista

sa-ti povestesc eu cum o intrebau pe mama asistentele din fundeni cand ar putea sa o ia pe bunica-mea din spital ,si cu o masina platita de noi, pt ca era cica in faza terminala cu metastaze multiple la ficat …. dupa zile intregi cu dureri cumplite mama geta{bunica mea} ia zi lu mama sa o duca acasa ca “astia NU-mi mai dau nici macar un algocalmin” medici de 2 lei din romania 🙂 ba imi place asa de mult cum scrii esti de-a mea …. te iubesc ba

Leave a Reply

