Be my mirror, my sword and shield

28 10 2008
Personalitate bipolara. Asta imi vine acum in cap. Ca de asta as suferi. Pentru ca ieri eram fericita la extrem, totul era de o perfectiune perfecta si nu minteam cand spuneam asta. Pentru ca azi am refuzat sa ies din casa pana seara cand am iesit cu sisul mic la o pizza si o poveste si nu mint cand spun ca sunt deprimata. Pentru ca sunt, am plans pana m-au usturat ochii, am refuzat sa accept ideea ca exista o lume dincolo de peretii camerei mele… Pentru ca efectele momentelor tampite sunt direct proportionale cu efectele momentelor perfecte. Pentru ca viata nu e facuta numai din zile de duminica (chiar daca duminica lucrezi), pentru ca nervii se varsa in ambele directii pe omul care stii ca va intelege, accepta si trece peste. Pentru ca ups and downs are the way of life. So I guess this is a down day. Personalitate bipolara, dupa cum spuneam. Si partea cea mai tampita e ca stiu ca peste cateva zile I’ll be ok, all smiley and shiny again. Dar asta nu ajuta acum, in secunda asta, cand sunt deprimata, cand simt ca imi cad peretii in cap, cand nu mai am chef sa fac NIMIC (asta include scoala, job, iesit din casa), cand nici macar Coldplay nu suna cum ar trebui, cand nici OCS nu ma atrag, cand berea de maine din Fischers cu big bro pare obositoare (and yet undeva o vreau), cand monopostul lui Alonso parcat simpatic in centrul maretei urbe nu a provocat decat o ridicare din umeri (desi mi-am dorit sa il vad, chiar daca e al lui Alonso, dar altfel … si nu by myself), cand creierul meu e in pauza, cand nici macar tigara pe care am scos-o din pachet nu pare atragatoare si a ramas langa laptop… Si in momente ca astea imi aduc aminte de inceputuri. Nu conteaza ce fel de. Inceputuri. Desi acum ma sperie numai ideea de asa ceva. Odata imi placeau. Acum ma simt obosita, fara logica, fara o directie precisa (pe langa aia vaga guvernata de POATE care intr-o forma oarecare exista), ma simt rea si egoista (ooo, cati oameni ar da aprobator din cap la afirmatia asta), din nou fara logica si coerenta… si un mare nu stiu.
Actions

Information

Leave a Reply

