Ce fluturi imi zboara prin cap

6 11 2008
Nu am apucat sa citesc nimic, e si maine o zi… Deci fluturi:
  • test de limba. Imi trebuie, il vreau, in martie cel tarziu trebuie sa il am. Nu conteaza cum, unde si de ce.
  • gasire de master. In urmatoarea saptamana o sa pun degetul pe harta si o sa spun “aici ma duc”. Si poate pana atunci o sa si primesc raspuns la armata de mailuri pe care le-am trimis.
  • aruncarea pe geam (daca trebuie) a tot ce inseamna mobila la mine in camera (exceptand biroul pe care sunt in stare sa il car cu mine si in Estonia daca trebuie) si construirea unui pat la inaltimea capului meu. Recunosc ca fluturul asta nu e al meu, dam frumos copyright lui EL care si-a luat rolul de (re)decorator in serios.
Si o mica cerere de ajutor… aveti idee unde gasesc 100 de firme care comercializeaza produse IT? Ma intereseaza date de contact and so on. (da, mi-am luat bidul pe RAC, so dau o bere pentru orice link ajutaret. 😉 )
Actions

Information

Leave a Reply

