Supa – crema de arabi

9 11 2008
De ce mama lu’ Stalin TOTUL e facut crema in zilele noastre? Supa e crema, mezelurile sunt crema (daca nu ma credeti, incercati sportul extrem de a le cumpara din Trident), gemurile care nu sunt facute de granny sunt o crema nedefinita… dar revolta m-a apucat azi cand am cumparat (dupa cum mintea nesimtita aia de eticheta) HREAN IN OTET. Care al meu hrean in otet, cand l-am desfacut era evident, crema. Si avea un gust dulceago – acrisor. Si NU era iute. Da, in general orice e iute nu ajunge pe papilele mele gustative. In afara de hrean. Hreanul trebuie sa provoace lacrimi si incapacitate de a vorbi. Asa ca o sa imi iau eu hreanul meu din frigider, o sa il curat si o sa-l dau pe razatoare. Candva.

Trecand peste subiectul hrean, ajungem la arabi. Care arabi erau (pana azi, pentru mine) o natie simpaticuta, cu piticii ei ca orice natie. Azi insa… fraaaate! Fara legatura musai cu arabii, urasc parintii care habar nu au sa isi creasca odraslele. Care au impresia ca a nu avea autoritate in fata lor e modul ideal de a castiga titlul de “parintele anului in ochii lor”. Pe mine mama nu m-a tinut din scurt niciodata. Dar si acum e suficient sa se uite la mine intr-un anume fel si sa stiu ca ori am sarit calul ori sunt pe punctul de a o face si sa ma intorc in banca mea. Si fara a incerca sa o perii pe mama, pot spune ca a castigat de nenumarate ori titlul de “parintele galaxiei” in ochii mei. Evident ca ochii mei au acordat si “zmeura de aur” in ale parintimii aceleiasi mame, dar este o chestie normala ca nici eu nu am fost intotdeauna copilul care a stat cuminte la el in banca (aia figurata sau aia de la scoala) atunci cand trebuia. Dar sa revenim, ca o iau pe aratura mai rau ca Gipi in Slovenia.

Azi a fost o zi proasta. Si grea. Daca dimineata m-am trezit hiperactiva si bine dispusa si chiar am auzit ceasul si nu l-am injurat, dupa vreo 2 ore aveam contre serioase cu Universul pe care de dimineata il iubeam sincer si ii promiteam dragoste eterna. Deci dupa o zi proasta, asezonata cu un minus prea mare pentru bugetul meu actual, cetateni care vroiau sa fie elucidati si nu pricepeau, imi vine pe cap nenea arabul. Care nene arab la inceput nu a avut nici o vina. Dar avea 2 plozi isterici dupa el. Cu zambetul intiparit bine pe fata si cu mult mai mult calm decat ma credeam in stare, incerc sa ii rog pe cei 2 plozi isterici sa nu mai urle. Ca eu sunt obosita, ca mai sunt muritori in jur care ar vrea sa studieze clasamente si scheme reduse in LINISTE!!!! Ce vorbesti, frate? Au innebunit de tot. In timp ce eu ii rugam frumos sa termine, tatal in cauza a ramas impasibil. Mustarul mi-a sarit in momentul in care plozii in cauza s-au urcat pe scaune si au inceput sa dea cu pumnii in aparate. Mi-am bagat picioarele in calm, in bun simt si in tot si am tipat la ei. Cine stie, cunoaste cum tipa Liana. Si Liana tipand nu e un lucru pe care sa ti-l doresti. Stiti ce a facut tatal? A tipat la mine!!! Nu la plozi, sa termine. Nu si-a cerut scuze, nu nimic. A tipat la mine.

– Cum adica iti permiti, tu, o FEMEIE (tonul a fost jignitor, de parca cine stie ce forma de viata inferioara as fi fost) sa tipi la copii MEI (accentuare plina de mandrie de parca cine stie ce zeitati in miniatura aveam in fata)????

Moment in care eu m-am blocat, mi-am pus privirea impertinenta, l-am rugat sa imi achite biletul pe care apucasem sa i-l validez, i le-am intins in sila pe celelalte 4 si l-am rugat sa iasa afara din agentie.

– Eu, o FEMEIE (accentuare plina de mandrie de parca cine stie ce zeitate in marime naturala as fi) va rog sa iesiti afara.

Moment in care omul a inceput sa se isterizeze. Ca imi face reclamatie. Ca eu nu o sa mai lucrez acolo mult (foarte adevarat, shishkebab tata, dar tu nu ai nici un merit pentru asta… poate doar ala ca imi atenuezi parerile de rau). Ca mortii ma-sii, ca m-am enervat la loc.

Mi-a venit sa ii mai spun sa se duca naibii inapoi in tara lui si sa isi bata alea 7 neveste daca simte nevoia dar intr-o tara in care doar cretinii au asemenea mentalitati sa invete sa se poarte conform necretinilor, dar m-am gandit ca oricum nu ajuta la nimic si ca poate atunci in locul celor 7 neveste as incasa-o eu. Iar eu am ajuns la concluzia ca I’m cute and I like me fara vanatai pe fata. Asa ca l-am trimis doar in gand. Imbecilul!

Reactia foarte misto la scena asta a fost a unui mosulica simpatic care mi-e drag rau mie. Si care mi-a spus ca nu credea ca pot sa fiu atat de agresiva. Ca sunt mica si simpatica si totdeauna bine dispusa (ce nu stie el, saracul, e ca buna dispozitie era de cele mai multe ori mimata).

Buuuuun… si the working day is over. Si ajung eu in statia de maxi cu dorinte maxime de a ajunge acasa si a povesti si … o tanti a vrut sa fie my pimp. Stand eu pe clasica mea bordura (asta ca sa nu ma mai intreb de ce periodic ma dor rinichi, ovare si alte chestii dureroase) si fumand clasicul Marlboro rosu scurt vine langa mine o tanti. Care tanti se apuca sa imi explice ca daca m-as imbraca “adecvat” as putea sa nu mai dau banii pe abonament ba chiar as mai putea face bani frumosi pe langa. Ca in zona aia nu e nimeni si nici politia nu umbla. Dupa toata ziua de azi, demna de o duminica de report, singurul lucru pe care am putut sa il fac a fost sa rad. Mult. In hohote. Colorat.

And that, ladies and gentlemen concludes the story of the day. Acum o sa ma pierd prin spionajul din al doilea razboi mondial (another book – 27 de William Diehl I read) si maine o iau de la capat. Mai e o saptamana formata din 4 zile. Si inca nu stiu ce o sa fac cu atata timp liber pe mana pe urma. Stiu doar ca de acum o sa avem weekenduri, ca sambata dimineata nu o sa ne mai trezim la 8, ca o sa avem timp sa facem camera asa cum am gandit-o zilele astea si o sa fie ok. Si poate o sa fac tot ce mi-am propus, desi nu am scris pe hartie šŸ˜›

Si nenea Universul, io te iubesc pe tine cand zambesti, da? So simle for fuck’s sake! šŸ™‚

Actions

Information

5 responses

9 11 2008
ambasadoarea

Uite, vezi, deja ai primit noi “oferte de munca”:))))

9 11 2008
Liana

Da, ma… šŸ˜€

9 11 2008
Chris

Na poftim. Si sa ma mai intrebe cineva de ce imi este mie frica sa fac copii :))
Deci pe bune, e vreo reteta de ies astia asa batuti in cap? Sa stiu sa n-o urmez.
Doi la mana, nu is iuti Marlboro alea? Ca eu nu le pot “pipa”.
Trei la mana, babi cred ca era melancolica :))
Patru la mana, mai e si crema societatii (gretoasa rau, sa n-o incerci)
Cinci la mana,…. n-am numa patru šŸ˜

10 11 2008
Liana

Nu stiu daca virgula copii ajung asa by default, cred ca ii upgradeaza parintii.

Doi la mana, nu sunt iuti. Sunt geniale :))

Trei la mana, nu stiu de ce ar fi fost tanti melancolica, nu era nici baba, nici urata.

Patru la mana… da, ma, cum am putut sa uit???

Cinci la mana, bune si alea 4 :))

11 12 2008
Ce fac arabii « Blogul nehotarat :)

[…] December, 2008 by Liana Datorita supei – creme mele de arabi, motoarele de cautare trimit incredibil de multi oameni pe blogul meu. Ca raspuns la intrebarea din […]

Leave a Reply

