What a day…

14 11 2008
Ca sa citez din El, la finalul unei zile care cu usurinta castiga un loc (inca nedeterminat) in top 5 “worst days of 2008”.

Deci… dimineata ne-am trezit la 7, dupa 4 ore mari si late si lungite la infinit de somn. Pentru ca pe Discovery a fost nu stiu ce misto, pentru ca eu am dat din taste pana mi-au fugit ochii (desi imi purtam ochelarii), pentru ca pana sa adorm a trebuit sa mai patrulez prin pat, pentru ca. Deci la 7. Plus ca parbrizul era inghetat.

Si a inceput… am interactionat cu mama lui fostul tata (sa nu aud comentarii legate de exprimare, ca le moderez brutal). Despre de toate, de la cat de fitoasa s-a facut Andra de cand s-a maritat cu Maruta, la ce emisiune de shopping e pe Euforia TV (va dati seama cat de in tema eram cu subiectele) si la cat de tampita a fost ceva verisoara / matusa de-a mea (nu sunt lamurita asupra gradului de rudenie) ca a plecat din Romania in Olanda (parca) cu barbat-su. Nici un argument de-al meu nu a stat in picioare in fata mamei fostului tata. Oricum, eu eram inca adormita, zambeam frumos si din cand in cand dadeam din cap. Interactiunea cu ea a fost cauzata din cauza ca El (cred ca ar trebui totusi sa ii dau nume lui El intr-o zi) trebuia sa fie in Deva la 8 jumate si eu doar la 11. Si cum nu simteam nevoia sa inghet langa el la Volvo am ales interactiunea oarecum calda. Calda… se refera la temperatura mediului, nu la altceva.

Si la 11 am ajuns la lucru. Last day at work. Dar m-am enervat cumplit din cauza de atitudine sefista. Nu simt nevoia sa dezvolt, simt doar nevoia sa ma intreb cum se pot dezumaniza oamenii in halul ala. Si ca urmare a nervilor, am intrat in greva. Da, greva. Am refuzat sa fac orice. Am bagat in seama sictirita ceva cetateni, in rest… sa pice tot din partea mea, ca daca lor li se rupe, mie de ce nu mi s-ar? Oricum de maine I am officially jobless, asa ca… fuck off, let me be.

Lucruri bune pe ziua de azi… am cunoscut o tipa faina. šŸ˜€ A intrat sa ma intrebe de anuntul de workplace si dupa 5 minute vorbeam de parca ne cunosteam din clasa I, din ultima banca de la geam. Foarte faina fata, placut la mine de ea.

Alt lucru bun a fost ca nu am inghetat decat 7 minute dupa maxi, ca acasa era cald si ca intr-un final toate au devenit faine.

S-a terminat, am decis ca pana de Revelion trebuie sa ma hotarasc eu ce vreau sa fac cu viata mea din iunie incolo (pana atunci liniile mari se stiu, detaliile vor veni pe parcurs dar din iunie incolo e tragic) si pana in iunie chiar sa depun efort in sensul asta. Partea buna e ca am suport moral, ca lumea nu mai urla, camera e calda si de maine nu va mai fi dezordonata… everything happends for a reason si cred ca il vad pe al meu.

And the happiest thought care imi trece prin cap in secunda asta… MAINE NU SUNA CEASUL!!!! šŸ˜€ šŸ˜€ šŸ˜€

Hai, weekend fain si smile with me šŸ˜‰

Actions

Information

Leave a Reply

