And that’s an awful lot, girl

21 11 2008
Pear Harbor sucked… and I miss him.

Trebuie sa ne uitam la Team America, daca aseara tot am ajuns la concluzia ca nu am mai vazut de mult un film impreuna.

Eu ar trebui sa reincep sa beau cola, ca dorm ca inecata de 2 zile (cam de cand nu am mai baut asa ceva).

Periodic ma simt proasta si am avanturi razboinice… ca pe urma sa se intample ceva si sa ma simt desteapta si avanturile mele razboinice sa se mai atenueze.

Examenul restanta la infernalitatea de Actionari Electrice pe care eu il credeam pierdut undeva in vara, inainte de licenta isi anunta prezenta pe 3 decembrie. God damn hippie! Dar nu conteaza, eu tot ma duc la Iasi cand se va intoarce EL, cel detinator de carnet de sofer si promisiuni de plecari cu masina mica pentru ca I am smart si nu imi mai plang de mila cu atata pasiune. Si la Alba, pe 1 decembrie. 😉 Auzit-tu-m-ai, Dan? 🙂 Alba, inghetat, parada 😀 si PUB13 😉

Dolarul creste si pe mine nu poate decat sa ma imbucure acest aspect, avand in vedere ca RentACoderul ma plateste in dolari.

Am si profesor de licenta, imi mai trebuie proiect, deci toate bune.

Ma mananca sa plec undeva dincolo sa imi fac masterul. Dar eu cu siteurile nu ma descurc. Asa ca accept orice informatii, de oriunde, daca aveti.

Cola. Marlboro rosu scurt. Terminat jobul pe RAC. Si Actionari Electrice. Si episodul 9 din sezonul 5 din Grey’s Anatomy.

Actions

Information

4 responses

21 11 2008
dan

Aud… cu cele doua urechi de… leprekaun.

21 11 2008
Liana

Bun atunci 🙂

27 11 2008
zana-carabina

“actionari electrice”? domane iarta-ma, in ce hal suna :)))
daca te bate vreun gand de venit in franta si crezi ca pot sa te ajut cu ceva, da un semn 🙂

27 11 2008
Liana

De Franta m-am indragostit probabil iremediabil asta vara. Problema mea este ca sunt mult prea patrioti si vor sa inveti ingineria in limba lor. Pe care eu o stiu la nivel de gradinita. Si cateodata am probleme cu ingineria sus numita si in limba natala 🙂

Leave a Reply

