Pierdut somn… iar… iar

22 11 2008
Numai o data “iar” nu se putea, ca numai o data a fost aici, asa ca era nevoie de bis.

Doar ca azi nu l-am pierdut in ceva depresii… l-am pierdut in finalului jobului de pe RAC, in ceva probleme la actionari (oare daca o sa iubesc materia asta o sa ma iubeasca si ea pe mine cum zice mama si o sa dispara fara a lasa in spate vreo urma a nesimtitei ei existente in viata mea???), in planuri si idei despre viitorul pe termen mediu si indelungat (deja vorbesc cu prea multe citate din mama, trebuie sa mai ies din casa), cu ganduri razboinice despre ce o sa fac eu “cand ma fac mare”, cu socializari virtuale cu oameni pe care la un moment dat i-am dat brutal afara din viata mea (pentru ca meritau… si foarte probabil ca vor mai fi dati la fel de brutal… dar nu conteaza, trece).

Anyway… nu stiu daca Ambasadoarea si-a luat cartea de la Adevarul, dar mie mi-a luat-o Granny ieri. Prima nu am prins-o, dar nu conteaza. Asta e atat de verde si de frumoasa si miroase a CARTE (da, primul lucru care il fac cand iau o carte in mana, o miros) incat presimt ca restul noptii o sa imi tina companie, ca de masinile asincrone mi s-a acrit pana la greata.

Si desi am fost doar eu saptamana asta, camera mea IAR arata de parca au trecut hunii si tatarii si hunii reloaded prin ea. Maine ma ocup si de asta.

Aaaa! Si tocmai am realizat ca nu pot sa votez decat la mine in oras. Duminica viitoare. Dar cu putina bafta si multa bunavointa (cred ca totusi adjectivele trebuiau puse invers) duminica viitoare sunt in mandrul Iasi. Sau pe drum dinspre mandrul Iasi. Ca the brother and the cute brother’s love await. Si noi (eu, ma rog) suntem dornici de duca. šŸ™‚

Hai, noapte buna. šŸ˜‰

Actions

Information

Leave a Reply

