Eu deja ma oftic!!!

24 11 2008
De vreo 2 sapatamani aproape rac-uiesc pe ceva proiecte lejere din punct de vedere atat creieros cat si al timpului dar pe mai multi bani decat as fi luat in aceleasi 2 saptamani la my x job. So life is great. Doar ca… am descoperit ca in America – chestia aia pe care eu o consider o imitatie oarecum nereusita de tara din varii motive politico – istorico – subiective – se intampla tot timpul ceva. Adica… luni dupa – masa ai chef de un concert? No problem, pe o raza de 10 mile sigur se intampla macar 1. Da, ok, fiind in Dallas most of them sunt country dar hell… Nu, eu si piticii mei NU VREM (din categoria lui “nu ne place”, cu directie) sa ne mutam in America. Dar daca la ei se poate la noi de ce nu? 😦

Si revin la ideea ca atunci cand o sa ma fac mare o sa imi fac Suburbia mea. Care o sa aiba aerisire. Si gata.

Actions

Information

3 responses

25 11 2008
Flavia

haha, avem un prieten sarb, Aleks, care sustine sus si tare ca isi va crea propriul imperiu. Tu ai deja o lista cu oameni carora le este interzis accesul in suburbie? El avea! :)))

26 11 2008
dan

Little boxes on the hillside,
Little boxes made of ticky-tacky,
Little boxes, little boxes,
Little boxes, all the same.

cred ca e vorba de Suburbia club…

And the people in the houses
All go to the university,
And they all get put in boxes,
Little boxes, all the same.
And there’s doctors and there’s lawyers
And business executives,
And they’re all made out of ticky-tacky
And they all look just the same.

27 11 2008
Liana

@Flavia: evident ca am >:) Din aceeasi categorie, in anul 1.1 de Facultate, cand eram inca in Tm, visam cu fostul coleg de banca din liceu (el fiind la Constructii) ca atunci cand o sa ne facem noi mari o sa facem circuitul nostru de F1 in Romania. Si am ajuns sa ne certam crunt ca el nu vroia sa il lase pe Schumacher sa calce pe respectivul circuit πŸ˜€

@Dan: Era din Weeds πŸ˜› Nu suburbia. Weeds πŸ˜€

Leave a Reply

