De vina sunt oile nesemnalizate

9 12 2008
– Si cine e de vina?
– Pai… ciobanul, ca nu a semnalizat oile.

Asta din ultima stire de la Prima, care mi-a cantat in urechea stanga. Si, in ciuda tragismului mortii celor 15 oi, nu m-am putut abtine sa nu rad de replica soferului criminal.

Nu, nu am murit. Invat cu o pofta tampita, desi am senzatia ca invat “in gol” si continui sa ma simt proasta most of the time. Fug de oameni si de fericirile lor din cauza unui egoism dus la extrem…

Astept Craciunul, ziua de vineri la Alba, cu Dan, astept vara, astept sa inchid ochii in fata unui atlas si sa pun degetul (sper eu) undeva in vest si sa ne facem bagajele si sa plecam acolo. Astept sa ne hotaram daca totusi caram camera AIA, ACEA camera perfecta din JYSC la noi. Astept o gramada. Printre altele, sa si dorm putin. Si daca nu e cu suparare, putin din zapada altora. In rest, nimic. 🙂

Si candva o sa va impartasesc si voua ce mai cauta lumea pe net ca poate ma lamuriti de ce maria sa googleul ii trimite pe dorul meu de mare.

Actions

Information

2 responses

9 12 2008
ambasadoarea

La mine-i trimite pe unii care cauta neuroni, bocanci, inele si pe una care vrea sa stie cum poate deveni sirena:D Cul!

9 12 2008
Liana

=)) Pai daca inveti fluturii sa zboare, s-au gandit oamenii ca poate te pricepi si la metamorfoze de sirene 🙂

Leave a Reply

