The ups :)

10 12 2008
Ca despre downs am tot scris pe aici. Asa ca am redenumit blogul, ca nici macar eu nu ma pot decide daca sunt profund fericita sau profund deprimata. Cate putin din fiecare, in functie de ce se intampla, tipa si alte alea.

So the ups… “Vai, tu, Liana, ce te faci tu azi la lucrare ca nu prea ai fost la laborator semestrul asta”. Replica acida, privire acida, autoare tocilara. Deci TOCILARA. Tipa care i-a recitat profului de AE cursul la virgula si enter. Eu ridic din umeri, imi aprind o tigara, iau o gura de Cola. Gura de cola + tigara = 1 leu. Fata tipei cand am luat cea mai mare nota si ea cea mai mica… priceless. 🙂 (Astept comentarii rautacioase pe care le voi modera de cat de buricul pamantului ma simt si cat de falsa sunt de fapt.)

Am descoperit pe serverul de la scoala aproape 400 de giga de filme si seriale. Cu subtitrari and stuff. La un calcul simplu facut cu Dan am ajuns la concluzia ca nu vreau sa ies la pensie uitandu-ma la filme, dar cateva tot o sa fur de acolo… long live my stick 🙂

Mi-am terminat proiectul pentru RAC, mai am 1… vineri iau pauza de Pub13 cu Dan si de sambata imi reactionez electric nervii. Si gata, frate! Vacanta. Stresuri de Craciun, Revelion, wable. Si daca somnul ar fi materie optionala, as fi cea mai fericita. Dar chiar si asa… AZI e bine. Maine e o alta zi si om vedea ce se intampla, unde o sa fim, ce o sa facem… wable… and a smile 🙂

Actions

Information

8 responses

10 12 2008
Alina

Hahahahahaha :))).
Ah, doamne, eu pentru asa ceva traiesc. Daca ma intreaba cineva care e scopul meu in viata, asta raspund.
N-o sa uit niciodata doua faze din liceu, exact pe genul asteia care ti s-a intamplat: una, cand nebunii de pe randul de la mijloc (unde era tot timpul rasul maxim si mistouri la greu) au luat intre 9 si 10 la teza de la latina, iar tocilarele au luat 7 si 8 dupa ce au rupt cartea in doua, si a doua, dupa o lucrare de la geografie (da, e inspaimantator cate chestii tin minte), o colega era total nemultumita de nota ei, mai mica decat credea ea ca merita dar, ceea ce o durea pe ea mai tare, e ca era mai mica decat a unul coleg fata de care se considera superioara.
N-o sa uit niciodata replica lui: (cu o fata serioasa si de om constiincios) “Eh, atata meriti, atata iei!”. Mutra ei – priceless. Am murit de ras…

10 12 2008
Liana

Faze de genul asta din liceu am si eu o gramada. Si incepand de prin anul 3 de facultate cand s-a cam terminat cu posibilitatea de a toci chiar 90% din materii (chiar si la poli). Dar eu pe tipa asta tot o mai pleznesc o data pana la licenta 😀

10 12 2008
ambasadoarea

Si la licenta, stiu eu:D

11 12 2008
dan

sa ne traiesti… >:D<

11 12 2008
Liana

La licenta presimt ca voi avea galerie selecta si nu cred ca ma voi putea desfasura la justa mea valoare agresiva 🙂

13 12 2008
Ioan

Auzi.. că ai zis de răutăţi: erau şi filme xxx in cei 400 de gigi??? 😛 .
Off topic
E fain pe aici pe la tine..

13 12 2008
Liana

Hahaha! Nu cred. //rs/movies 😛 cand mai ajungi pe la scoala 😉

13 12 2008
Ioan

Nici nu ştiam de filme.. În altă dezordine de ideii îmi dau seama ca mai e un pic şi terminăm cu şcoala.

Leave a Reply

