This Christmas…

14 12 2008
Impotriva leapsei de la Ambasadoarea, nu o sa ma leg de bietul Mos Craciun. Nu o sa-i urlu ca e de vina pentru aia si aia si ailalta.

Ca pana la urma il inteleg, fiind eu in pana de idei despre ce anume sa fac cadouri anul asta. 2 le-am rezolvat. Macar ca idee. Dar lista e – in mintea mea, acum – infinita. Asa ca… *$*#(&*$&@*&$*^$&# si mergem mai departe.

Ce vreau eu nu de la MOS Craciun, ci sa se intample de Craciunul asta:

  • sa supravietuiesc afluxului de rude. Din ambele parti. Noroc ca le luam pe rand, in doze mici. Ca daca erau toate in acelasi loc si in acelasi timp cred ca mi se intorceau fluturii. Aia pe care nu a apucat Ambasadoarea sa ii invete sa zboare 😉
  • un vin fiert in multi, macar asa… de impresie 😉
  • sa ne hotaram odata unde plecam. Ca “daca” a sucombat prin deces mortal, asa ca acum intoarcem pe toate fetele si partile directia.
  • vreo 3 kilograme. In plus. Sa nu mai zica Di ca fundul meu e pe cale de disparitie. Si mama ca daca stau in dunga ma pierde.
  • ca tot veni vorba de mama. Ca macar anul asta piticii ei curataciosi sa intre in vacanta. Si pentru ca stiu ca e cititor fidel (nu, mama, inca nu am un asemenea concurs dar si daca as avea nu te-as putea desemna castigatoare ca as fi acuzata de mamism 😛 ) o rog sa transmita rugamintea piticilor.
  • 3 zile cu zapada si sanie si ceai de menta cu rom.
  • globuri noi. In alea vechi o sa imi bag eu nasul si o sa le sparg / arunc / vad eu. Inceputurile noi se contabilizeaza cu inceputul de an. La mine, cu pomul de Craciun pe care…
  • vreau sa il cumparam si impodobim noi. Pentru ca e timpul de traditii noi 😉

Si gata, nu mai vreau nimic altceva. Nici HDD-ul ala extern de 1500 de giga. Nici un player nou sau o imprimanta (din pacate sor-mea nu citeste blogul sa priceapa directia scoaterii de ochi). Si nici… si nici… doar concediu si vacanta si toate alea de mai sus. Iar de revelion… eu stiu ce urmeaza. Dar nu mai spun la nimeni. For now 🙂

Actions

Information

2 responses

15 12 2008
ambasadoarea

Tradatoareo!!!
Da, hai, fie, nu ma supar ca si directia in care ai luat-o imi surade, deci sa fie!:)

15 12 2008
Liana

Si vezi, tu, urato! Eu nici macar nu am transformat-o in leapsa 😛

Leave a Reply

