De ce nu e bine sa te trezesti luni dimineata, la prima ora

15 12 2008
Desi aseara imi rezolvasem insomnia cu “bai, marti noapte sunt acasa” si se facuse misto mult pe tema “ok, eu iti fac de mancare and you’re gonna like it whether you like it or not!” asa ca la 11 genele mele se pregateau sa se uneasca pentru vreo 8 ore suficiente de somn, mai ales ca ma durea (iar) capul de imi venea sa escaladez peretii fara prize de catarare. Doar ca pe la 12 genele erau unite dar somnul refuza sa vina pe un teren atat de neprielnic. Adica somnul si durerea de cap nu se inteleg. Si ca sa fie totul absolut complet si datator de nervi, pe la 12 suna telefonul. Si suna. Si suna. Si intr-un final il sun, ca daca suna cu atata aplicatie clar s-a intamplat ceva.

– Mi-au blocat cardul de motorina. *&&^&%^%$#%#$@^&*&(& Asa ca dorm si in noaptea asta.

Bun, nu ajunge marti noaptea, ajunge marti dupa-masa. Bun si asa. Oricum – cu riscul de a ma repeta – durerea de cap m-a lasat incapabila sa ma mai si enervez.

Dimineata, la 7, suna mama sa ma trezeasca. Mie mi-era rau, nu aveam chef de nimic, nu vroiam decat sa raman sub plapuma si sa zac acolo pana ninge. Sau macar pana imi trece capul.

Pe la 12 nu am mai fost capabila nici sa dorm. Asa ca mi-am aprins o tigara, luat pastila (eficienta chestie, trebuia sa incerc de aseara), verificat mail. Care mail aducea o tona de vesti bune rentacoderoase, telefonul a adus o multitudine de alte vesti bune asa ca mie mi-a revenit cheful de viata.

Acuma… daca m-as fi dat jos din pat la 7 pana la 10 clar ma enervam, capul nu ar fi trecut iar vestile bune ar fi venit intr-un moment in care nici sa ma fi bucurat de ele nu as fi fost in stare. Asa ca… apreciez ca m-am dat jos din pat la 12, ma duc chiar si la scoala la 4 si pe urma o sa invat sa si fac ceva de mancare. Cred. πŸ™‚

Actions

Information

Leave a Reply

