Tell me why I don't like Mondays…

15 12 2008
Ok, per ansamblu ziua de azi a fost misto rau de tot. Dar atat de rau ca trebuia sa o strice ceva.

Precizez de la bun inceput ca nu am nimic personal cu oamenii care termina facultatea (fie ea si aia din Hunedoara) cu 10 pe linie in anii 2-5 si 9.80 in anul 1 (vorbesc de Politehnica aici, da?). Absolut nimic. Or fi niste genii mici sau oameni care au ales ca viata lor se rezuma la scoala – curs – acasa cu nasul in curs si atat.

Dar am ceva cu oamenii de genul asta care ajung in spatele catedrei si se poarta precum tampitii. Adica… daca TU stii nu este de la sine inteles ca trebuie sa stim si noi. Ca sa stim, ar trebui sa explici. Nu, informatia nu se transmite telepatic, oricat de in afara normelor medii ar fi creierul tau. Si in momentul in care ma iei tu, ca profesor cu pretentii de mare geniu si mare PROFESOR (ok, laborant whatever) cu sintagme de genul “ba” de parca am fi in pauza, pe treptele facultatii la cafea cu colegii, nu te astepta sa te respect. Pentru ca in vecii vecilor nu o voi face, oricat de 10 la AE ai fi luat tu la vremea ta. Iar cireasa de pe tort nu o poti pune decat intorcandu-te simpatic cu spatele si plecand in timp ce eu VORBESC CU TINE.

Este peste puterea mea de intelegere. Adica oamenii astia nu pot pricepe ca NU este suficient sa know shit ca sa stai in spatele catedrei? Se pare ca nu si… e trist.

De asta eu o sa imi cresc copii in alta tara. Sau… SI de asta. Pentru ca oricat de fana a ideii “se poate schimba ceva si cu / in tara asta”, anul asta a pus capac. Rau de tot. So… fuck you, Romania… si mergem mai departe.

Actions

Information

One response

21 12 2008
Ioan

A mai fost un tip pe undeva prin state care întrebat de ce şi-a ucis colegi a răspuns: I don’t like Mondays.. Dacă îţi vine prin cap o aşa metodă de protest anunţă-mă in timp.
În altă dezordine de idei sunt persoane care sunt facute pentru a fii profesori si altele care nu sunt făcute pt aşa ceva, la noi în facultă din nefericire se găsesc ambele variante şi cred că peste tot sunt astfel de variante. Dacă şi noi abandonăm Romania.. nu ştiu ce se va ajunge de ea..

Leave a Reply

