Partidul te vrea tuns, roackere!

16 12 2008
Nu stiu de unde atata logoree pe tastele mele azi (ok, stiu, de maine blogul o sa cam someze asa ca zic tot ce am de zis de azi), dar fie.

Pe mine nu ma vrea NIMENI tunsa. Doar maritata. Unul din nenumaratele motive pentru care nu imi place sa ma duc la scoala e interactiunea pe diverse teme cu diverse cetatene. Care cetatene de cand se stiu ele au stiut exact cum le va arata barbatul, ziua nuntii, bebele. Unele au pus in aplicare in timpul facultatii partea cu barbatul si ziua nuntii, altele si cu bebele. Si am mai ramas putine in minoritate.

In astea putine, eu mi-s pata de culoare si copilarism. Adica … ati vazut caciulita de copil retardat. Asta e iarna. Vara sunt baschetii, tenisii si sandalele pe care mariile lor nu le-ar purta nici la plaja pentru ca sunt “so 2 years ago”. Deci clar am o problema la mansarda, da? Mai ales ca de cand se stiu ele nu au vazut fir de chestii make up-acioase pe mine.

Buuun… si de aici incepe atacul.

– Liana, tu cand ai de gand sa devii om normal?

Aaaa… poftim? Cum adica om normal? Ce nu e normal la mine? 2 maini, 2 picioare, wable. CE NU E NORMAL? I ask you.

– Pai sa te imbraci si tu mai elegant ca asa… cine te ia?

Da’ cine a zis, frate, ca trebuie sa ma IA cineva? Adica ce-s eu? Sticla de Cola de pe raftul din cucufland pe care o IEI, o pui in cos si te duci? Cum adica sa ma IA???

Asta era pe la inceputul anului 4. Pe la sfarsitul anului 4 aveam una bucata restanta in dotare. La care nu am simtit nevoia sa ma duc si am protestat in asemenea hal incat El a venit, m-a luat pe sus de acasa (aproape) si m-a plantat in curtea facultatii. Si a stat frumos acolo pana m-a vazut in sala, cu proful intrat. Adica… you’re gonna like it whether you like it or not. Examenul l-am luat, pentru cei curiosi. Doar ca aparitia lui El, atasat simpatic de manuta mea, a starnit un cor de “Oaaaa”. Nu stiu exact daca la adresa lui El sau la ideea ca OMG, Liana e atasata de manuta cuiva.

Deci, cand am ajuns in anul 5, una din primele intrebari a fost daca mai sunt “cu tipul ala”. Da, ma, mai sunt, mersi frumos.

– Pai, si… nu te mariti?? intreaba cetatenele indignate.
– Ca uite, X s-a maritat si ce bine-i merge.

Ma, daca nu as fi in cauza, as crede ca e vorba de adunatura de babe de la tara, care stau toata ziua in fata portii si barfesc. Si care te iau la rost ca o sa ajungi fata batrana daca nu duci la primarie primul cetatean care iti iese in drum.

Le explic ca nu, nu ma marit. Partial pentru ca am urat intotdeauna idea de nunta, tona de rude, stres si alte alea. Secundo, pentru ca nu cred in puterea magica a hartiutei roz de a-mi garanta fericirea pana la adanci batraneti si dincolo de ele. Inutil de spus ca din toata discutia asta, eu am iesit aia nebuna si ele alea detinatoare de raspunsuri eterne.

Doar ca de atunci istoria se tot repeta. De la “mai esti cu tipul ala ca nu te-am mai prea vazut cu el” la “si totusi, nu te mariti???”.

Nu, ma, NU. Numai sa va fac voua in ciuda, de a naibii ce sunt! Si daca ma mai frecati mult la cap si la banchet o sa vin singura si in tenisi, macar sa aveti ce sa vorbiti toata noaptea si inca 3 zile pe urma. Ca in povesti ๐Ÿ˜‰

Actions

Information

9 responses

16 12 2008
Ioan

Waw. Banchet…. La noi nici nu se pune problema de aลŸa ceva.. ลži totuลŸi: Ai de gรขnd sฤƒ te mฤƒriลฃi sau ai deschis subiectul doar aลŸa?? ๐Ÿ˜›

17 12 2008
Alina

Da’, acum pe bune… Cand ai de gand sa fii si tu in randul lumii, sa te asezi la casa ta, sa-ti intemeiezi o familie, sa-ti faci un rost in viata, sa te maturizezi (mai continuu, sau ajunge cu stereotipurile)?
Ma, eu nu-s tocmai fanul prieteniei pana la adanci batraneti (da, poate ca-s demodata in privinta asta), insa, pe de alta paret, nici nu cred ca trebuie sa te casatoresti daca nu simti asta. Adica faptul ca esti cu cineva de ani buni, nu este de ajuns, daca nu simti asta.

17 12 2008
ambasadoarea

:))))) Cand ma gandesc ca la fel de vehementa era si eu ma apuca un mare ras. Si parca n-ar f rasul meu:D Totusi, tu nu ai varsta mea si da, mi se pare cam devreme pt. tine:D

17 12 2008
ambasadoarea

eram*, da?:)

17 12 2008
Liana

@Nelu: Ma, tu nu esti la EM? Ca noi cica cu EM-ul facem banchetul.

@Alina: In randul lumii sunt. Din ce in ce mai des in ultima vreme, ca tot stau la cozi ๐Ÿ˜›

@Amba’: I wuv ya ๐Ÿ™‚

20 12 2008
Alina

Tare asta cu coada ๐Ÿ˜€

20 12 2008
Ioan

A nu eu sunt la IM.. noi suntem mai speciali.. ๐Ÿ˜›

21 12 2008
Alina

Da’ stii ca am zis in gluma, nu?

22 12 2008
Liana

@Nelu: Lasa, ma, ca te iau la al nostru ๐Ÿ™‚

@Alina: Da, mai ๐Ÿ™‚

Leave a Reply

