Sibiu :)

22 12 2008
Contrast spunea odata ca traiesc intr-un trib. Ca Sibiul e sat si doar Brasovul (patria lui pe vremea aceea) e oras. Mult timp m-a enervat exprimarea lui.

Pana cand sambata seara stateam si ma uitam la El si El la mine si ne intrebam ce mama naibii sa facem, cu cine si cum. Adica nu ne ardea nici de stat in casa iar locurile din Hunedoara … mai bine nu.

Initial am zis ca mergem pana la mare, ca tot nu am ajuns anul asta acolo si am vrut. Doar ca am stat, am calculat chef in timp si benzina si am zis ca mai bine la Iasi. Doar ca… la Iasi fara Dani si Gie? Neah! Ok, hai la Sibiu. La 9:15 am sunat-o pe Intu. La 9:20 eram la mine sa luam gipiesu si la 9:25 ieseam din Hunedoara. Circulam repede, ce naiba!

Asa ca la 11 seara stateam frumos intr-un bar misto pe care m-am chinuit mult sa tin minte cum il cheama dar nu am reusit. Poate ma ajuta Intu cu un comentariu, ceva πŸ™‚ Si cu oameni faini faini faini. Maria rade colorat. Tipul atasat de Maria e un soi de oracol sau isi cunoaste prietenii foarte bine. May e atat de copil si de cute incat te lasa fara cuvinte πŸ™‚ Iar Intu’ … Intu’ e aceeasi Intu’ cu care am impartit trotuarul din Brasov si masina lui Contrast si multe povesti πŸ™‚

Trecem peste partea in care noi am plecat cu o masina fara stergatoare si ne-a nins tot drumul inapoi, trecem peste faptul ca am ajuns acasa adormiti si inghetati si am dormit 12 ore non stop si cand ne-am trezit ne-a venit sa adormim la loc…

Si undeva intre Craciun si Revelion mergem la Big Bro and his insanely cute love πŸ™‚ De data asta cu stergatoare πŸ˜€

Actions

Information

6 responses

23 12 2008
Chris

“Intu’ e aceeasi Intu’ cu care am impartit trotuarul din Brasov ”
Mai, poate sunt eu mai dement, dar suna cam nasol :))))

23 12 2008
Liana

Ma, aia e o faza pentru cunoscatori. Poate candva o sa ti-o zic si tie πŸ˜› πŸ™‚

24 12 2008
diana

well nici cu “cunoscatori” nu ai prea spalat rusinea “trotuarului” πŸ˜‰ scuza-ma, dar si eu cand ti-am citit prima oara blogu’ m-am blocat la propozitia aia si am zis ca nu suna bine….defapt suna bine, dar so wrong :))

24 12 2008
Liana

De fapt sunteti voi bolnavi :))

24 12 2008
Chris

“De fapt sunteti voi bolnavi :))”
True, numai trotuarul e de vina :)).
Anyway, profit de ocazie, Merry Christmas Liana. Pentru Happy New Year mai este timp πŸ™‚

24 12 2008
Liana

Hohoho! Multumesc la fel πŸ™‚

Leave a Reply

