This will be a good day for science :)

8 01 2009
Inceputa cu o melodie faina de care mi-a adus aminte Calin 🙂

Presimt eu asta, desi e 6 jumate si acum o saptamana la ora asta faceam nani. Sau mai stateam “numai un joc si pe urma”. Dar gratie prostiei (mele) si a touchpadului (lui Doi) noaptea trecuta a fost alba. Ma rog, ea in sine a fost neagra rau (nici iluminatul public din fata blocului nu a functionat) dar foile pe care trebuiau sa fie formule si desene si pe ma-sa erau albe. Si nu trebuiau sa fie. Asa ca ieri am fost… like a robot. A cute, tiny one but still a robot. Si pe la 3, cand am ajuns de la scoala, am zis ca stau “numai 1 ora” in pat si termin proiectul si ma duc cu el la listat si legat. Evident m-am trezit azi noapte la 12. Evident la ora aia puteam eventual doar sa il termin. Ceea ce cu multa bunavointa din partea lui sisu-mic s-a si intamplat.

Deci… e gata. Mai trebuie doar legat, prezentat la 9 si ma declar in weekend. Ceea ce inseamna ca pot sa ma apuc de invatat sau ceva. Pentru ca, incredibil, m-am trezit de buna voie la 6 fara (casc putin dar o rezolva o cafea pe bordura. Ma rog, nu pe bordura pe frigul asta dar din locul ala), nu imi arde de zacut si am planuri mari pe azi.

Si imi trebuie un telefon nou. Unul cu butoane mari, care sa nu imi omoare degetele. Pentru ca ieri am scris 50 de smsuri. Nu, nu din alea de trimis la 50 de oameni din agenda. 50 de smsuri unice. Ca tot sunt moka si imediat expira 🙂

Si ca o concluzie de buna – dimineata, via Blonda care gandeste

I took the 43 Things Personality Quiz and found out I’m a

Romantic Extroverted Builder
Actions

Information

2 responses

9 01 2009
zana-carabina

am facut si eu testul ala, cica as fi a self-knowing, self-improving tree hugger. dragut

9 01 2009
Liana

Tree hugger? :)) E pe coloana sonora de la Juno o melodie cu numele asta. Foarte faina 🙂

Leave a Reply

