Si totusi…

9 01 2009
Ieri, venind de la scoala, ma pregatisem sa scriu un post atat de revoltat… dar intre timp am gasit chestii mai bune de facut, de calmat nervi, de… inca mi se pare ireal de nedrept ca dupa ce mi-am storcit atata timp creierii fara nici macar 1 minut de ajutor din partea cetateanului cu multe titluri inaintea numelui sa iau 9 doar pentru ca am refuzat sa cotizez. Cotizatia in sine nu e cine stie cat de mare. Dar nu o merita doar pentru ca exista, pe bune.

Pana la urma… nu e vina lui ca eu NU sunt proasta. Nu e vina lui ca eu vreau sa imi bat capul 4 luni de acum inainte cu lucrarea de licenta in loc sa o am la ora asta pe raftul din camera, gata, numai buna de predat. Dar facuta de altcineva. Nu. Repet, eu NU sunt proasta. Cu lenea mai tratez inca, dar stiu clar ca atunci cand va trebui, creierul meu va intra in actiune and me and my brain will kick ass. Desi probabil nu va conta pentru ca me and my brain nu o sa stim cate stiu diversi cetateni cu diverse titluri “onorifice” in fata numelui si care produc lucrari de licenta pe banda. Dar poate tocmai de aia we are gonna kick ass.

Ii spuneam tatei ca poate dupa licenta, in the real world, things will be better. A ras de mine si a zis sa nu sper prea tare. Mda…

Actions

Information

4 responses

9 01 2009
Alina

Tatal tau are dreptate sa rada. Dar, totusi, nu-ti pierde speranta, nu degeaba ea moare ultima šŸ™‚

9 01 2009
Liana

Oricat de impotriva principiilor mele este sa recunosc asta, trebuie sa fiu de acord ca are dreptate… si sper ca in alta parte nu e atat de evident, macar, daca nu e mai bine.

10 01 2009
Alina

Oricum, iti tin pumnii pentru licenta. Desi, asa cum te citesc eu pe aici, nu prea ai avea nevoie šŸ™‚

11 01 2009
Liana

This is me blushing šŸ™‚

Leave a Reply

