A protocol sau a NU protocol

15 01 2009
Precizare: Acest post se bazeaza pe presupunerea ca voi intra totusi in licenta. Lucru 50% probabil. Si asta nu inseamna ca sunt jumatate.

Buuun. Dupa 4 ani si jumatate de frecat nervi prin functii, circuite, masini si actionari electrice si alte chestii mai mult sau mai putin inutile, eu aflu astazi (probabil am mai auzit, probabil stiam, dar eu nu dau atentie la detalii) ca a noastra sectie nu este acreditata. Doar autorizata. Ceea ce inseamna ca 3 generatii sustin lucrarea de licenta cu comisie aterizata din alta parte, adica taman de la Timisoara de care si apartinem de fapt.

Noi suntem a 2-a. Deci ne trebuie comisie transmutata pret de 2-3 zile peste 10 mari si 10 tari. Astazi ni s-a explicat problema protocolului. Pentru ca – and I quote – “facultatea le ofera cazare, dar oamenii astia trebuie sa si bea, sa si manance”.

Daca as fi fost atenta la detalii, nu as fi aflat azi ca nu pot da licenta in aula in care mi-am omorat 89938 neuroni ci ca trebuie sa imi mut stabilimentele intr-un centru acreditat. Ceea ce ar fi doar partial o problema. Doar ca Maria-Sa afcultatea simte nevoia sa obtina aceasta acreditare. Deci EA are nevoie sa ne dam noi licenta AICI, nu viceversa (sau ma rog, pentru comoditate si viceversa este oarecum aplicabila). Asa ca nu vad de ce EU as plati niste bani pe care, daca Maria-Sa facultatea ar reduce din fondul de cafea si Sprite on a daily base dat unor oameni care il merita doar partial, i-ar putea plati fara probleme.

De cand ma stiu am avut o problema cu protocoalele de genul asta. In a 8-a m-am certat cu diriga si toata clasa. In a 12-a m-am certat cu diriga si toata clasa. In anul 5 continui traditia. Si nu consider ca EU sunt aia cu o problema, ci ca sunt partial normala. Poate nu pentru lumea asta. Pentru ca in mintea mea, protocolul pentru examene suna a spaga.

Si daca alora nu le place vinul ales? Si daca painea e prea tare? Si daca Cola nu e destul de rece? Si daca nu beau decat Evian si noi luam Borsec? Si daca totusi luam Evian si ei considera ca ii consideram snobi si fitosi? Nu tot pe noi se razbuna? Asa ca nu e mai simplu sa ii lasam sa isi ia naibii singuri ce vor de mancare??

Intreb si eu, ca omul. Da’ protocolul tot nu-l dau. Numai de ciuda.

Actions

Information

One response

17 01 2009
Alina

Stiu asta cu protocolul, si te inteleg perfect.
Din fericire, la facultate n-am mai auzit de asa ceva.

Leave a Reply

