Ping – pong

17 01 2009
Mi-am gasit identitatea scriptica. De fapt, identitatea mea l-a gasit pe EL, EL pe mine, eu identitatea. Cerc vicios. Ideea e ca m-a gasit.

Deci se anunta o zi ok daca tot a inceput bine. M-am apucat de invatat php pe baza de tutoriale, mi-am facut o schita pe foaie a licentei (nu, nu cu diagrame world – wide omologate… in diagrame Lienatice… mai trebuie sa si inteleaga the teach ceva din ele), citesc Anna Karenina si am chef de multe chestii creieroase. Asa ca inca 1 saptamana, hai doua le mai acopar. Dar daca si dupa astea (hai) doua saptamani mi se comunica un itinerar de genul “Brescia – undeva mai sus de Lyon – Budapesta – Viena” fara ocolire prin Timisoara (da, am legitimatie de transport, ma deplasez) sau Deva… o sa fac urat. Urat de tot. 😛

Pana atunci… chestii creieroase si rentacoder 🙂

Actions

Information

2 responses

17 01 2009
Florin

Si eu m-am apucat de zeci de ori de invatat php si de cel putin atatea ori de invatat html si flash.
Pana acum n-am facut progrese decat cu photoshopul, dar si acolo m-am plictisit repede.

17 01 2009
Liana

Si eu. Doar ca de data asta it’s a must. Ceea ce face procesul si mai putin placut 😦

Leave a Reply

