I miss my happy place

18 01 2009
Nu stiu (deci chiar NU STIU) de ce lumea in ultima vreme are impresia ca IQ-ul meu tinde spre 0, incet dar sigur. Adica toata lumea (aproape) vorbeste cu mine in slow motion sau ma iau pe toate ocoliturile posibile ca sa imi spuna ceva. Macar mama e sincera cu mine fara respectivele “ocolituri” si imi spune din prima ca sunt neajutorata.

Nu, serios, nu am cazut cu avionul, nu sunt in recuperari dupa un bungee nereusit, ce mama ei de treaba aveti toti? Sunt constienta de ce fac (asta e o premiera, stiu mama), stiu ce implica (da, mama, alta premiera), wable! So scutiti-ma de teoriile incepute cu “vreau numai sa stii ce te asteapta” sau “ai impresia ca acolo e mai usor?”. Nu, nu am nici o impresie. Decat ca o sa pleznesc in curand pe cineva sau pur si simplu intr-o zi o sa plec fara Vodafone Passport activat si aleluia! E mai simplu sa te duci, sa (eventual) dai cu capul, sa te intorci acasa cu alte avanturi razboinice, alte planuri de viitor, alte perspective decat sa stai pana la pensie, injurand presedintele care vrea sa fie al 2-lea Ceausescu, sistemul de invatamant, sistemul de sanatate si cam orice poate fi injurat si intrebandu-te intre 2 injuraturi “bai, cum ar fi fost DACA…”.

Am trecut prin atatea “bai, cum ar fi fost DACA” de mi s-a acrit pana la strepezirea dintilor de ele. Si ma apuca toti dracii numai la potentiala perspectiva de asa ceva. Asa ca in loc de teorii ati putea, carcotasilor, sa imi urati noroc si sa imi tineti pumnii. Pentru ca a happy Liana means a quiet Liana. As in not yelling Liana. And everyone loves a quiet not yelling Liana. Prietenii stiu de ce.

And for the record… nu (mai) sunt neajutorata. Doar ca nu s-a ivit inca ocazia sa imi pun in valoare tot potentialul. Clar? 🙂

Actions

Information

8 responses

18 01 2009
Alina

Doamne, cat te inteleg!
Uite de-asta eu i-am anuntat (exceptand putine persoane) cu putin timp inainte sa plec, ca plec. Ca n-aveam chef de prelegeri si de sfaturi etc.
Doamne, ce fete au facut :)).
Anyway, chiar iti tin pumnii si na, desi nu ne cunoastem, iti doresc din suflet sa-ti fie bine, egal unde o sa mergi, ca e India, Irlanda sau Australia.
Si inca ceva: daca o sa ai vreodata chef sa te plangi cuiva de ce naspa sunt aia de pe acolo, fara sa auzi mereu “Pai vino acasa, ca e mai bine aici” sau, dimpotriva, sa impartasesti si altcuiva (decat lui) ce bine iti e, poti oricand sa-mi scrii un mail (ca adresa o ai).
I mean it!

18 01 2009
Melina

eu sunt perfect de acord cu tine. sa incerci e mult mai bine decat sa regreti pe urma ca nu ai incercat. daca o sa fie greu, daca o sa fie foarte greu, macar sa stii ca e ceva ce ai ales tu pentru tine si asta in sine e ceva. mai bine sa traiesti decat sa-ti faci griji ;).
hugi, o sa fie bine, you can do it!! >:D<

18 01 2009
Alina

http://cakeinmyear.nodomain.ro/
Ea e in Irlanda. Daca te intereseaza sa mai afli cate ceva (desi stiu ca nu-ti place asta) 😛

18 01 2009
Liana

@Alina: Apreciez. Si intr-o zi o sa imi fac curaj si o sa folosesc adresa de mail. A mea inca asteapta un reply cu o adesa ca sa onorez o promisiune 😉

@Melina: In sfarsit cineva normal. Sau la fel de dus cu pluta ca mine 😉 10x

18 01 2009
Alina

Of, maica, ce ti-e si cu batranetile astea :D. Am uitat, dar acum am reparat-o.

19 01 2009
Dana

am retinut chestia cu ,,quiet Liana,, si, pentru ca fac parte dintre prieteni, stiu de ce. 😛
oricum, intr-o buna zi o sa ma apuce sughitatul de cit de des sunt pomenita pe blogul asta….

19 01 2009
Liana

Macar o sa stii de ce sughiti 🙂

21 01 2009
Melina

sau la fel de dus cu plata :D. dar cine a zis ca asta e un lucru rau? 😀

Leave a Reply

