Sunt normala…

25 01 2009
Sa recapitulam. La ora la care oamenii normali dorm si viseaza colorat, eu ma joc age of empires. Si iau bataie. Rau. De la maria sa calculatorul, in lipsa de cetatean real la care pot eventual sa si urlu apres pentru bataia virtuala pe care a aplicat-o taranilor mei harnici si muncitori. Acuma, nah, stiu ca cetatenii normali obsedati de jocuri au descoperit maria sa Age-ul acum ceva ani, ca nu mai e nici un mister pentru ei… eu mi-s mai inapoiata in ale astora… si daca nu era EL, puteam sa mor linistita auzind doar vag de jocuri in general.

Maine, cand oamenii normali se vor agita, will have family lunches and other shtuff like that eu voi zazai simpatic, uitandu-ma eventual cu jumatate de ochi la ceva film. Aveti 3 incercari sa ghiciti ce o sa fac eu maine seara la 11! Ma rog, ce NU o sa fac, pentru ca exista o plaja larga de actiuni pe care le-as putea intreprinde, in functie de stare de spirit si / sau chef. Da, ma, da, hooo, nu navaliti toti. Evident ca NU o sa dorm. Si luni… luni cand aveam planuri marete de a-mi misca monumentul la Timisoara (ma rog, faptul ca monumentul meu ramane exact unde e si acum nu depinde in mod exclusiv de programul meu extrem de normal si responsabil… de fapt, nu depinde deloc), evident ca voi zace simpatic in varful patului care pat are 2 saltele una peste alta ca sa fie inalt. Informatie nerelevanta. Ok, cu cursurile de inteligenta artificiala in mana (tata a avut o replica cel putin acida si cauzatoare de dorinte de a-i pune un copac in cap… cu tot cu radacina la auzul denumirii), dar tot zacut in varful patului se numeste.

Asa ca degeaba ma vait eu ca nu am timp. Mint execrabil. Am timp. Prea mult, pentru binele sanatatii mele mintale. Nu am chef (de nimic), habar nu am sa il gestionez si… did I mention ca nu am chef? De nimic? Cred ca da.

So… nu e decat 4. Cu putin efort pe la 10 m-as putea trezi si as putea totusi sa imi reglez putin …. nici nu stiu ce e de reglat. Asa ca daca cine trebuie citeste chestia asta inainte de 10, sa dea cu o trezire si dupa mine. Tin a multumi anticipat 🙂 Si imi permit sa va urez somn usor. Daca a avut cineva rabdarea necesara sa ma urmareasca pana aici.

Actions

Information

3 responses

25 01 2009
Melina

11:09 deja. pare rau. :P.

25 01 2009
Chris

Deseara la 11 n-o sa faci nimic, pentru caaaaaa nu ai cheeefff. Tu ai spus-o :)).

25 01 2009
Liana

@Melina: Nu-i bai 😉

@Chris: Hahahaha! Batuta cu ale mele arme.

Leave a Reply

