I like Mondays :)

26 01 2009
In cazul in care nu sunt groaznice, zilele de luni pot fi chiar geniale. Ca asta de azi.

M-am trezit smiling, am primit atatea vesti bune cat sa imi ajunga 1 saptamana, avantul meu revolutionar m-a adus in bucatarie sa fac cele mai geniale, nemaivazute, nemaintalnite spaghete ever (da, ba, I started cooking 🙂 ), maine plec totusi pana la Timisoara pentru ca am examen doar miercuri (ceea ce imi aduce aminte ca trebuie sa termin de citit criminalitatile alea de cursuri) si pentru ca vestile bune au rezultat in necesitatea unui rucsac mare si incapator 🙂 Care NU este in Timisoara si va trebui sa fie.

Aaaanyways, this Monday is a good day for science 😉

Actions

Information

One response

1 02 2009
Florin

Si mie-mi plac zilele de luni. In general. Si diminetile. Do I have a problem?

Leave a Reply

