Titlu-less

31 01 2009
Am imbatranit. Deja capul meu nu mai suporta nopti integral albe… Ar fi a 2-a saptamana asta. Nu-i bai, ma duc la examen, imi storc creierii, vin inapoi, ma bag langa EL (care a incercat sa faca noaptea alba cu mine, dar fiind completamente ignorat pentru rentacoder a cedat nervos si a adormit) si DORM. Pan-o-ninge-n Cucuruzu.

Cerceii mei cica sunt mai simpatici decat in poze (iar in poze arata asa), eu sunt isterica de la gene (nu alea de la ochi) pana in varful unghiilor, mi se pare aiurea sa ies din casa sambata dimineata la 7 (dar daca miercuri eram prin Timisoara, eu ce sa fac acum?), ma gandesc la cata birocratie o sa ma manance dupa ce o sa ma mut, ca sa ma mut chiar ar trebui sa ma angajez naibii undeva, pana in Irlanda cica se merg 9 ore cu vaporul si eu habar nu am daca am rau de mare sau nu dar cica o sa aflu o data cu ultimul examen (restanta la AE nu se pune ca examen… este o etrusca ucigasa si atat), cica e mai simplu sa se apuce EL de programare decat sa fiu eu in stare sa conduc un TIR, am facut o crema de ciocolata absolut geniala (deci nu ca nu stiu… NU VREAU, da?)… bun, am reusit sa aberez suficient de mult sa trebuiasca sa plec acum. 🙂

Actions

Information

One response

31 01 2009
Adriana

pffffffffff *blush*

Leave a Reply

