Ambasadoarea are chef de joaca… iar… si iar

3 02 2009
Leapsa asta am primit-o de ceva vreme. Dar cum lately nu am avut nici timp si mai ales nu am avut chef de nimic, a trebuit sa astepte pana la insomnia mea. Adica acum. Deci sa vedem:

Ce îţi place să faci atât de mult încât ai plăti pentru asta?
Raspunsul este strict legat de anotimp. Vara imi place sa fac bratari colorate, iarna sa zac. Mult.

– Dacă ai afla azi că mai ai de trăit exact 5 ani, ce ai face începând de mâine?

Mi-as cumpara un rucsac. Si un caine. Si as pleca cu aceste 2 elemente in Australia. Pe urma in Alaska. Si in Polonia. Si in Rusia. Ca poate mor mai repede de frig. NU as face copii, cum am tot vazut pe la oameni. Si cred ca mi-as face totusi tatuajul ala pe care il vreau de vreo 4 ani dar pe care nu mi-l fac din considerente de “ce fac cu el peste 10 ani?” si dureroase.

– Dacă ai câştiga un milion de euro neimpozabil, ai continua să faci ce faci acum?
Ce, sa zac? Evident. Doar ca anumite lucruri nu ar mai fi la fel… ar fi o tura mai ok.

– Peste 15 ani, ce ai vrea să scrie pe prima pagină despre tine, în cel mai important ziar din ţară?

Romanca ajunsa presedinta Irlandei

– Ce vrei să spună prietenii tăi despre tine la ceremonia ta funereră?

Ma, poate acum o sa taca

– Dar pe piatra ta funerară ce vrei să scrie despre tine?
Undercover la vanat de fantome.

– Când erai mică ce le răspundeai celor mari la întrebarea: Tu ce vrei să te faci când vei fi mare?
Am trecut invariabil prin “doctorita”, “vanzatoare de bomboane”, “musafir” si … “vecina”. Si aici cred ca ar mai trebui sa vina mama cu o completare, doua.

– Ce ai face, dacă ai şti absolut sigur, dincolo de orice dubiu, că este imposibil să eşuezi?
As lua primul avion spre Irlanda.

– Ce ai vrea să le spună copiii tăi nepoţilor tăi despre tine?
Buni e chiar misto atunci cand nu ignora lumea pentru taste.

– Dacă ai putea acum să te proiectezi în viitor, în ultima zi a vieţii tale şi să îţi iei un interviu, care sunt alea 3 întrebări pe care ţi le-ai adresa?

Mai, nu cred ca mi-as lua nici un interviu. Eu stau prost cu memoria de pe acum, ce pretentii sa mai am de la mine peste ani??

Acestea fiind spuse, pasez leapsa cui o vrea, cu placere.

Actions

Information

13 responses

3 02 2009
Alina

Ce bratari faci vara? 🙂

3 02 2009
Liana

http://bratari-impletite.blogspot.com/

O sa ma apuc si iarna se pare 🙂

3 02 2009
ambasadoarea

Nu am vazut bratara mea verde pe-acolo;;)

3 02 2009
Liana

Tu observi ca pozele sunt din 2007? 😛 Trebuie sa ii fac un update 🙂

3 02 2009
ambasadoarea

Pai sa faci 😀 Eu, oricum, astept sa mi-o prinzi la mana personal 🙂

3 02 2009
Liana

O sa-i fac, o sa-i fac. Cand o sa mai am chef si de el. Imi faci reclama? 😀

3 02 2009
Dan

Aperently, doua din modelele de acolo sunt la mine 😀 ;))

3 02 2009
Liana

🙂 Si tu imi faci reclama? 🙂

4 02 2009
dana

as vrea si eu una, cred ca e modelul 6. intrebarea este…cum iti trimit eu cei 6 ron :))

4 02 2009
dana

era modelul 5, sorry.

4 02 2009
Liana

Ok, nimeni nu pricepe ca e necesar un update 🙂 Blogul va fi actualizat de luni 😉 Si vorbim atunci 😀

4 02 2009
Dan

Apai da, Liana’s handmade knots bracelets rulez:)… daca tot e sa-l updatezi…:D

4 02 2009
Liana

🙂 Sambata, dupa examenul actionat electric 😉

Leave a Reply

