Vegetez. Si gandesc.

5 02 2009
Sa recapitulam. Rentacoder, invatat, bratari. Deci ar trebui sa ma dau cu capul de pereti de stres ca nu am timp, ar trebui sa fiu bizi as a bee.

Dar nu. Savurez examenul luat la limita (recunosc ca nu mi s-a mai intamplat de mult asta. La mine de obicei e clar. Cand spun ca nu stiu NIMIC, asa e. Si ma duc sa fac act de prezenta. Si il pic cu brio fara sa ma stresez macar. Cand imi arunc macar jumatate de ochi pe materie, nu se poate sa nu fiu undeva peste 8. Deci din nou nu ma stresez. Doar ca examenul asta a fost asa… ceva special. Nu mi-am aruncat nici macar jumatatea aia de ochi, m-am bazat pe noroc chior si capacitatea brainului de a lua ce trebuie de unde. Norocul a avut ceva ochi si brainul nu a functionat la capacitate maxima. Asa ca nu stiam unde sunt. Undeva la mijloc, dupa cum zice maria sa, tabelul din excel), fumez tigari aprinse de EL, ma joc si zac.

Si daca mai citesc ceva despre Valentine’s Day o sa o iau razna. E trendy si cool sa fii anti, esti insensibil sa fii pro, da bine la ochi si respecti regulile sezonului daca scri. Dar chiar toti? Chiar de acum??? Astept o noua lege aberanta sa se schimbe punctul de interes al datatorilor din taste.

Mi-au venit cerceii šŸ™‚ Multumiri, Adriana. Di a avut dreptate, sunt mult mai ok decat in poze.

Am uitat ca vaca de ziua lui Radu (daca nu mai e frate-meu in zona sa ma traga de maneca in apropierea evenimentelor importante, eu ce sa fac?), am constatat ca habar nu am ce sa scriu la “Obiectiv” intr-un CV sau unde ma vad peste 5 ani. Intotdeauna mi s-au parut aberante chestiile alea motivationale clasice, dar cica alea prind. Asa ca le-am lasat goale. Probabil de aia telefonul se incapataneaza sa taca.

Si daca ma angajeaza aia la Vodafone in Petrosani??? Clar trebuie sa imi iau carnetul. Si sa pice naibii taxa masii de poluare, sa inmatriculam Blue-ul care pazeste parcarea de vreo 2 saptamani.

Ma consolez ca mai e putin. But then again, “mai e putin” asta dureaza de prea mult timp. A fi cumva…

Actions

Information

Leave a Reply

