People I miss…

22 03 2009
Nu e bine sa faci primavara ordine in poze de anul trecut. Te apuca depresiile. Sau asteniile. Sau intr-un final iti vine asa… sa cauti incarcatorul de la cosmote, sa si convingi telefonul cu viata proprie sa se incarce si sa te mai si duci sa iti reincarci cartela… Hmmmm… Asta inca nu am facut-o. Dar mi s-a facut dor di oamini… Asa… rau…

In ordinea numerelor de pe tricou, cam cum le-am gasit:

El e Gabi. Gabi a aparut odata cu Stivi. Sau dupa Stivi, dar eu nu tin minte cand am urlat prima data la Stivi (oare suna cunoscut cuiva?). Prima mea interactiune cu Stivi pe care o tin eu minte e de la Cincis, de cand m-a speriat atat de tare, ca a fost nevoie de 2 pahare de bere sa schimb 2 cuvinte cu el. Dar revenind la Gabi. Gabi e de prin Simeria. Si momentan sta in Cluj. Si ultima data l-am vazut… uhm… demult. Anul trecut, pe la inceputul verii cand ne-a chemat in Rockul din Deva la o bere, noi ne-am dus si el ne-a abandonat pentru ceva pustane. Pe de alta parte, Gabi e the distant cousin din our big family (tot Stivi e de vina si pentru denumirea asta) si Gabi a avut un rol … semnificativ in felul in care stau lucrurile in viata mea in momentul asta. Deci mi-e dor de Gabi.
dsc04720

De uratul asta mi-e dor pur si simplu, tot timpul, ca e mai tot timpul plecat, mama lui 🙂 Dar nu EL e personajul principal. Mi-e dor de tanti vara trecuta din spatele lui. Si de zacere sanatoasa la soare.
dsc00267

Radu intotdeauna se ascunde de aparat. De aia, asta e poza in care se vede cel mai bine 🙂 Radu e genial de ascultator. Si nu ma refer la “ascultator” ca si cuminte ci… e in stare sa asculte ce ii povestesti si daca vorbesti 3 ore fara pauza. Si eu pot sa fac asta 🙂
dsc04768

Pe Vladimir l-am cunoscut in decembrie, la Iasi. Vladimir e funny si poti sa urli la el o noapte intreaga sa taca. Nu tace. Dar nici nu se supara. Si nu vorbieshtie pi dulshili grai moldovienesc decat daca se chinuie. Si atunci i se spune sa taca 🙂 And here we go again. 🙂
pic_27151

The one and only Bro, also known as Stivi. Acum… numai cand te uiti la fata lui, cum naiba sa nu iti fie dor de el? Cand a jucat calcatea cu tine in gara la Deva si ti-a explicat frumos ca nu e bine sa iti toci nervii degeaba? Cand ti-a legat toata instalatia electrica de la apartament pe o siguranta de 10 si un singur bec pe 2 sigurante de 16? Cum naiba sa nu il iubesti? Doar ca Stivi a ajuns in Bucuresti via Iasi. Noroc ca se marita mama si il aducem pe plaiuri aredelenesti. Macar pentru 2 zile.
pic_2695

Si evident Nana. Responsabila cu rapirea lui Stivi spre Moldova. Dar Nana e asa… un soi de energizant 🙂 And she’s smart. And funny. And … the sister in law? 🙂
pic_2420

Danul. Cu Danul exista o intelegere sa ne vedem de 2 ori pe an, in Alba. Anul asta nu am ajuns inca. Dar avand experienta anilor trecuti… am decis ca asteptam sa se faca putin mai cald 🙂
img_5023

El este Fratele-Lui-Ala-Si-Atat. Ar fi trebuit sa implineasca 1 an luna aceasta. Ala-Si-Atat exista, e bine, sanatos, la mine pe raft. Fratele-Lui-Ala-Si-Atat a avut un sfarsit tragic si necunoscut. Nu il gasim pe nicaieri. Asa ca ne multumim cu Ala-Si-Atat, de pe vremea cand fiecare “kinder” se platea cu un ou Kinder. Intre timp, mi-am revizuit vocabularul pentru ca vocabularul imi revizuia dureros finantele 🙂
dsc03756

Oameni de care mi-e dor mai sunt 🙂 Dar asa… la prima strigare, ei sunt. Pe lista se adauga Cata si Alexutza si mult prea multi ca sa nu le pierd sirul…

Actions

Information

5 responses

23 03 2009
ambasadoarea

Cre’ ca iei bataie. Adica cum, de mine nu ti-e dor?

23 03 2009
Liana

🙂 De tine o sa imi fie dor dupa ce o sa bem o cola si o sa fumam un Marlboro 😛

23 03 2009
ambasadoarea

Sau un ceai de pere si nu-stiu-ce si-un Kent 😀

24 03 2009
di

si eu m-am revoltat ca nu sunt pe lista, dar cica daca vorbesti de 2 ori pe zi la telefon si te vezi o data la o luna cu ei, oamenii nu iti simt lipsa 😉

lista de ToDo: sa merg in alba sa pap ciorba din paine…

24 03 2009
Liana

Ma, eu ti-am mai explicat tie. Cu tine vorbesc mult. In fiecare zi. I know what is going on, you know what is going on. Oamenii sus numiti… Au trecut luni bune 🙂 de la ultima interactiune.

Leave a Reply

