Butonul hipiot si potentialul hamster

6 04 2009
Nu o sa inteleg niciodata de ce butoanele au o viata a lor. Adica tu le pui acolo. Tu le dai viata. Asa ca ele, masinarii fara personalitate proprie, ar trebui sa asculte de tine. Probabil oamenilor NORMALI care programeaza asa li se si intampla. Pac, butonul, pac, comanda, click and BUM… butonul chiar face ce vrei si trebuie. Asa ar functiona butoanele in lumea normala. Evident ca butonul MEU (mi-l insusesc fara remuscari, chiar daca l-am luat dintr-un panou si l-am pus pe proiectul meu) nu a facut ce am vrut eu. Nici macar ce trebuia, ca m-am lamurit ca ce vroiam eu nu era 100% corect. Oricum, ideea e ca el facea niste prune d-ale lui, fara legatura cu raportul pe care trebuia sa il genereze. Dracii de pe lume.

– De ce nu merge? Ma chinui cu el de 2 ore si tot nu merge!!!

Dupa 15 minute:

-Liana, m-am uitat peste cod si e ok. Ar trebui sa mearga fara probleme.

Deci AR TREBUI. Logic, normal, firesc AR TREBUI. Evident, fiind butonul MEU (acum vedeti de ce mi l-am insusit cu atata tupeu fara sa bag si Microsoftul in propozitie?) AR TREBUI-ul ala nu il impresiona deloc. Dar absolut deloc. Atat de deloc incat la un moment dat, nemultumit probabil ca nu imi convenea actiunea lui revolutionara, a refuzat sa mai faca ceva. Apasam pe el si… NIMIC. As in NIMIC. Atunci m-au apucat toti dracii de pe lume! Buton cu tupeu!!

Asa ca m-am apucat sa reinstalez windowsul. Daca eram a smartass, poate reinstalam numai office-ul. Dar nuuuu! Asa ca am ramas fara arhive de mess. Si fara bookmarkuri. Si fara multe.

Dar, dupa lupte seculare, dupa instalari si reinstalari si parainstalari… a mers! Asa cum a trebuit, partial cum am vrut eu. Deci suntem pe drumul cel bun. Eu si licenta mea… Si daca Ambasadoarea aproape si-a gasit rochia de mireasa, am sanse si eu sa termin pana la termen licenta aia nemaipomenita, nemaiintalnita, nemaivazuta, nemai… cu care am tot innebunit lumea 🙂

Deci… viitorul suna bine, Cola e la 2 jumate, geamul sta deschis toata ziua, au aparut tantarii (pentru mine asta e motiv de bucurie, inseamna VARA), fac planuri de mare (dar nu spun la nimeni) si caut un hamster. Si il caut eu pentru ca trebuie sa ma inteleg EU cu hamsterul, partial pentru ca eu voi petrece mai mult timp cu sobolanul in cauza (a carui idee nu o suport inca, dar fie) decat EL, care m-a innebunit in ultimele 3 luni ca vrea rozatoare. The things I do… the things I do… 🙂 Deci… vreau idei de unde sa iau un hamster. Pe net nu am gasit 🙂 Si nici la petshopurile din metropola in care inca am adresa pe buletin.

Deci… the highlights for today… butonul hipiot, cautarea hamsterului (care deja a fost botezat Soarece) si un chef nebun si misterios de a asculta Beatles. And that is it.

Actions

Information

2 responses

7 04 2009
ambasadoarea

Beatles… ca bine zici 😉 Ma lauzi degeaba ca am gasit rochia, doar ti-am zis, daca in fata sus ar fi altfel si la spate jos tot altfel, ar fi perfecta 😀

7 04 2009
Liana

Dude, am zis APROAPE 😛 Deci APROAPE. Deci nu inca, but close 😛

Leave a Reply

