Liana fata-n fata cu nesimtirea

8 04 2009
Cand Liana era mica, in blocul ei existau o ciurda de copii. Multi rau, ca pe vremea lui nea Nicu virgula cand vroiai, nu vroiai, faceai plodul. Buuun. Acesti plozi urlau, ca se jucau de-a indienii prin vita de vie si lanul de porumb crescut cu responsabilitate langa blog (pe vremea-ceea de mult apusa acolo se termina orasul si incepea campul… intre timp chiar si Severinul s-a mai dezvoltat), de-a ascunselea, de-a tot ce se puteau juca in fata blocului. De mentionat ca dupa ora 5 dupa-masa. Si ca nu urlau ca tembelii. Doar urlau.

In blocul in care sta Liana acum exista o alta ciurda de copii. Isterici. Adica… chiar isterici. Exemplu: se aduna si incep sa urle. Just for the fun of it. Orele lor preferate sunt orele preferate ale muritorului de rand de a dormi dupa-masa. Si e o placere… O placere I tell you sa zaci in fata AXN-ului si sa auzi un “AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!” din ala de zici ca ii insemneaza cineva cu fierul rosu. Plus ca trantesc, bufnesc… Si nu accept scuza cum ca ar fi copii. Pentru ca sunt prost crescuti si gata. Nu saluta, arunca gunoaie pe jos, fac pipi pe casa scarii. Bun, incep sa sun ca o baba. DAR am incercat sa ii salut eu… doar – doar. Daca sunt cu mamele, mormaie un “ceau”. Daca nu… se multumesc sa imi arunce o privire smechera. Si au 7 ani, frate!!! Azi i-am luat la o discutie initial amicala. Ca nu e frumos sa arunce ambalajele de cornuri cu ciocolata. Ca daca uita unde stau, le spun eu. Inutil de spus ca habar nu au de Hansel si Gretel. “Auzi, tu, cine mai citeste in ziua de azi?” Trist, dar se pare ca nu ei. “Si femeia de servici pentru ce e platita?”. De acord, sa mature casa scarii. Dar nu sa adune nesimtirea si proasta crestere a altora. Astept cu interes cam de 2 ani sa se lege vreo mama isterica de mine. Ca o sa-i zic! Si o sa-i zic! Ca nici eu nu am fost sau nu sunt ceva usa de biserica, dar fraaaaaate!!!!

Si acum, fiind eu foarte concentrata sa rad de pitipoance, pe geamul meu laaarg deschis intra trilurile unei manele. Atat de tare, ca as fi jurat ca mi-a pus cineva o boxa pe pervaz. De fapt, era ceva gigel care a considerat ca e cul si ok ca la 10 noaptea sa se plimbe cu volumul dat la maxim si portbagajul deschis. Sa auda tot poporul ce sistem are el, ce ma-sa!

Actions

Information

8 responses

9 04 2009
Mihi

hahahah :)) o sa iti raspund punctual :))

1. Copii sa fie lasati sa tipe! Bag picioarele, lasa-i frate sa se manifeste. Nu le mai ingraditi imaginatia, nu ii mai obligati sa se imbrace in uniforme…Doar pt ca generatiei noastre i se batea cu lingura de lemn in calorifer sa faca liniste, nu inseamna ca orice plod de 7 ani trebuie sa imi consume energia in liniste.

2. Nu te saluta pentru ca sunt timizi. Nici eu nu salut si am 22 de ani si mai “uit” din cand in cand. Da-le creditul asta, ca le e jena sa zica “Ceau”

3. Parintii sa isi faca treaba. Vrei sa aiba copii bine crescuti, vorbeste cu parintii retardati, nu cu copilul. Stii si tu la fel de bine ca ei fac doar ce au vazut in casa, frazele cu femeia de serviciu e cliseu din casa, nu gandul copilului de 7 ani. Nu o sa le schimbi tu lumea daca te pui impotriva lor si urli la ei ca bau-bau. Ii inveti cine e Hansel si Gretel? Poate e bine sa citesti si tu Stapanul inelelor si Harry Potter…o sa vorbiti pe aceasi limba dupaia.

Am imbatranit, Liano! Stam in pat la AXN si tricotam bratari…si vrem sa facem genocid in fata blocului :))
>:D<
Pup!

9 04 2009
Liana

My dear undercover Di πŸ™‚

Sunt perfect de acord ca am imbatranit si continuam pe drumul asta. Firele albe dovedesc asta. That is not the point.

Sunt de acord ca plozii trebuie lasati sa se manifeste. Dar nu asa, serios. Si nu sunt timizi, crede-ma. Atata timp cat pot urla dupa tanti care cauta in gunoi “du-te-n pula mea de saraca” numai timizi nu pot fi.

Si bratarile alea nu sunt tricotate (tu si Ionut… tu si Ionut, va dau eu voua), sunt INNODATE, da? A tricota presupune andrele πŸ˜›

12 04 2009
Dan

Subscriu la ce a spus Mihi/Di… meseria copiilor e sa urle si sa se manifeste. Nu sa fie politicosi si nici sa inteleaga ce vrea un nene sau o tanti sa le explice.
Rabufnirile/reactiile isterice vulgare dovedesc ca sunt timizi, subsemnatul e dovada vie.:)

13 04 2009
Liana

Ii omoara totusi daca au si o doza de politete? Eu o aveam la varsta lor.

21 04 2009
Sadak

Foarte bun, articolul merge pe Bligg.
http://www.blogoree.ro/Blogosfera/Fata_n_fata_cu_nesimtirea

21 04 2009
sunchaser

Eu te sustin, cel putin unii dintre copiii pe care ii vad pe strada sunt total diferiti de ceea ce eram eu si cei din generatia mea.i nu sunt asa batrana:) Dar pana la urma, traiesc si intr-un alt timp, din care lipsesc multe lucruri bune. Contextul e diferit deci se adapteaza toate la mediu…

21 04 2009
Liana

@Sadak: apreciez πŸ™‚ Multumesc πŸ™‚

@sunchaser: Eu de multe ori am impresia ca nu inteleg nici generatia din care fac parte, daramite generatiile postLienatice πŸ™‚

21 04 2009
Post - vacanta « Blogul nehotarat :)

[…] Talentele mele scriitoricesti au ajuns pe blogoree.ro … Eu inca nu am studiat despre ce e vorba… Dar e de bine cred Soon I will be famous si o sa semnez monitoare sau ceva… Ironia e la adresa mea, in caz ca se simte cineva ofuscat. […]

Leave a Reply

