Deci NU

11 04 2009
Dracii pe azi… ca am invatat ca nu e bine sa adormi cu ei ca cica faci ulcer. Si cum vreau sa beau Cola si la 80 de ani… let’s let them out:

  • Serverul meu SQL (da, ala pe care ar trebui sa imi transpun maretul proiect) spune ca “some features can not be installed on this Windows”. Ce omite sa spuna este ca acel “some” inseamna de fapt TOATE si ca e un cretin. Deci cretin. Parca e o muiere din aia fitoasa, care la intrebarea “ce ai?” raspunde constant “nimic” dar pufneste constant si trebuie ghicit ce are. Damn it. Deci daca e cineva out there care imi poate spune pe limba mea ce naiba vrea chestia aia de la mine… raman datoare pe viata.
  • site-ul de la Vodafone este un motiv constant de draci. Dupa ce ca e aglomerat mai tare decat cucuflandul in ajun de Craciun, mai si merge cand vrea el. Si de obicei vrea sa fie in pauza, nu sa mearga. Ca acum. I-am laudat pentru bunavointa de a ma lasa sa incarc cartele online, fara sa depind de programul magazinului, fara sa trebuiasca musai sa am bani fizici, fara sa… pacat ca azi, ACUM, in acest moment… refuza sa mearga. Si asta zice ceva pe limba lui. Pot sa il arunc pe geam?
  • Praful din Hunedoara. Deci… deci… deci… azi am spalat jumatate de geamuri. Pe principiul jumatate e mai mult decat deloc si mai putin decat totul. Asa sunt impacati si piticii curataciosi ai mamei si piticii lenesi din dotarea proprie. Si daca tot am spalat geamurile, am constat ca in spatele televizorului din camera mea e praf. Asa ca l-am sters. Dupa 2 ore am vrut sa pun ceva acolo. Guess what! Praful era la loc! Nu in aceleasi cantitati, I admit, dar ERA ACOLO. Se recontruise. Renascuse. Probabil praful e neam indepartat al pasarii Phoenix… Posibil… ca deh, cenusa – praf… (aberez)

Si gata. Pe bune, atat ma enerveaza. Ar mai trebui sa constat ca nu merge netul sa apuc sa arunc postul asta in published stuff si ar fi perfect. Dar nu. Beculetele cele verzi de la rooter palpaie cu incredere. Fiuf!

Later edit: Dupa ce mi-am varsat nervii pe Vodafone aici, a functionat. M-a anuntat frumos chiar si ca “Comanda a fost finalizata / Produsele au fost livrate”. Serverul nu am draci sa vad daca a reactionat. Ma indoiesc.

Actions

Information

Leave a Reply

