Dar si cand ma apuca…

14 04 2009
Pe mine ori ma apuca multe si ma tin putin, ori ma apuca rar cate ceva dar ma tine. Mult. Rau.

Am reusit, dupa lupte seculare, sa imi instalez SQL Serverul. Evident, cu ajutorul lui Cata, evident (doar nu ma credea nimeni atat de desteapta, nu?), dar am reusit. Chiar ma intreb ce naiba m-as fi facut daca nu il cunosteam pe omul asta. Hmmm…

Dar vorbeam de ce ma apuca pe mine. Bun, am instalat serverul. Am facut baza de date. Am importat chiar si tabelele si interogarile. Asta ma chinuie de vreo 5 zile. Si ma chinuie rau. Am 7423847238 schite despre mareata mea baza de date facute in caietul cumparat din Anglia pentru ca mi-a placut dar parca nu e suficient de bine. Asa ca imi va fi greu sa ajung la o forma finala. Asa ca imi bat capul.

Doar ca in pauza de batut capul sar din blog in blog. Si asa am ajuns la Lola. Ma rog, la Lola ajunsesem eu mai demult. Dar azi am vazut astea. Si mi s-au lipit de ochi, suflet, tot. I have a thing pentru asa ceva in ultima vreme.

Asa ca acum mi s-a pus pata ca vreau lut alb. Lut alb nu se gaseste in Hunedoara. Doar din ala de culoarea teracotei, din care i-am facut mai demult lui Dan o scrumiera. Pe care am incercat in zadar sa o pictez. Pentru ca lutul avea culoarea lui, care nu suporta alte culori. Asa ca… guess what! Vreau lut si culori si pensule. Si o sa dezvolt quality time de familie obligatoriu sambata. Pentru ca mama stie sa se joace cu lutul. Doru nu are decat sa invete sau sa asiste. EL este atat de nu aici all the time incat … nu va fi nevoie sa isi bage degetele in lut 🙂

Deci pret de 2 tigari si 1 pahar de cola am gasit culori si lut. Acum mai trebuie sa inventez finante pentru ele. Dar se face si aia, cumva 🙂 Si nu ma intereseaza ca toata lumea face asa ceva, ca e noua activitate casnica bla bla bla (Di stie la ce ma refer). Eu o sa fac din asta family quality time si daca o sa si iasa ceva… vor fi maini dornice sa le poarte. Daca nu, le pun la colectie 🙂

Ar trebui sa ma mai apuce si ordinea pe birou. Ca in curand nu o sa mai aibe nici Doi loc. Dar asta mai pe seara. Cand poate – finally – baza mea de date o sa aibe o forma finala.

Si tot din categoria “si cand ma apuca”, the new obsesie muzicala:

Actions

Information

2 responses

14 04 2009
ambasadoarea

:)) Eu sunt experta in asa ceva; mi se pune pata atat de des pe atatea chestii si ma tine atat de mult, ca pana si eu sunt depasita de situatie 😀 Dar e funny sa ai ocupatii din cele mai … artistice si, ca sa nu mai zic, si sanatos, psihiceste vorbind 🙂

14 04 2009
Liana

Preocuparile mele artistice au inceput cu atele. Care inca se exprima. Au continuat cu Fimo, la care am renuntat repede ca l-am ars. Acum am o problema cu lutul. Pentru ca asta nu trebuie bagat in cuptor. Ma intreb ce mai urmeaza…

Leave a Reply

