Leneee

8 05 2009
Da, iar. Mi-e lene de ma doare, cum s-ar exprima unii. Mi-e lene ca m-as transforma in planta, ca de vegetat oricum vegetez. Mi-e lene ca… mi-e lene si gata.

Si pentru ca m-am trezit la 9, ziua de azi va fi oricum mai lunga decat e de obicei, asa ca am si mai mult timp sa imi fie lene si sa imi vina sa vegetez. Dar nah…

Sambata seara plec spre Bucuresti. Ha! Ca tot nu am mai fost cu trenul de… de mult. De pe la inceputul lui decembrie, daca nu ma lasa memoria. Deci tren. Deci tren noaptea. Deci da 🙂 Si Frappe la Spring Time si metrou si Unirii si Ambasadoarea 🙂 Si duminica dupa-masa iar tren. Tren noaptea. Deci tren. Doar ca presimt ca duminica dupa-masa deja voi injura ideea de tren 🙂

Actions

Information

6 responses

8 05 2009
Di

Ai grija cum alegi trenurile. Eu am prins Buc-Deva unul cu vagoane open-space si cu scaune gen sageata. Dupa 3 ore in ala iti jur ca vrei sa te arunci din el, asa ca mai bine iei un accelerat murdar in care stii ca poti sa te intinzi, sa te plimbi sau sa fumezi pe hol 😉
Bafta si distractie 😉 >:D<

8 05 2009
Liana

Pai, dat fiind ca numai eu am reducere (I finally have my foi de accelerat… acum, cand mai am 1 luna de scoala), accelerat it is! Desi, vorba ta, am mai prins eu demult un accelerat cu vagoane de rapid si am injurat fara sa ma repet (prea mult) de la Timisoara la Bucuresti.

8 05 2009
Tomata cu scufita

Hai ca-i fain. Si mie mi-ar mai placea o excursie la Bucuresti cu trenul de noapte. Ajungi numai bine odihnita, gata de preumblat si de conversat cu oameni faini. Ma cam bate gandul sa ma mai aventurez o data pana in capitala. Doar asa, sa ma intalnesc cu lumea.

8 05 2009
Liana

Well, de data asta ma duc cu treaba 🙂 Dar cred ca o sa fie si vreme de preumblat si vorbit cu oameni faini. Cu acshient moldovinesc as putea spune 🙂

8 05 2009
ambasadoarea

Dispri cini spui tu ca ari acsient moldovinesc, huh?! 😀

8 05 2009
Liana

Di nimini, ma. Am zis si io asa….

Leave a Reply

