Permis de imbarcare

20 05 2009
Venisem de la Galati cu un blog exceptional in minte. In care povesteam ce fain e Galatiul, ce retarzi sunt unii oameni, ca Ambasadoarea e funny in problema ei cu cazinourile, ca beau-ul ei m-a uimit ca stie de programe, pauze si diagrame, ca pe autostrada din Romania daca iti spune “spatiu de servicii” ajungi prin ceva sate cu strazi inguste si daca iti vine sa faci pipi pe roata poti sa tragi pe banda de urgenta si sa pui avariile.

Dar am uitat tot. Dar TOT. Mai tin minte numai motanul cel gras de unde ne-am oprit azi noapte sa mancam pe valea Oltului. Si cum nu am ajuns la mare ca nu ne-am trezit dupa o noapte cvasialba din cauza de tantari. Si ca urasc oamenii cretini la care li se rupe ca sunt responsabili de alti oameni.

Ne-am luat biletele de avion. In 10 iulie la 6:40 dimineata decolam. La propriu. Habar nu am cum o sa fie dar tind sa cred ca mai rau ca acum nu tare are cum.

Licenta nu e gata. Si mai sunt 10 zile pana la deadline-ul pe care mi l-am impus eu. Dar, ca de obicei, va fi gata. Si in the end o sa fiu ori foarte nervoasa ori foarte happy.

Mai e o luna. Pe urma vor mai fi 20 de zile. Si habar nu am de unde sa incep cu alea 20 de kile. Si daca in pretul biletului de avion e inclus si laptopul sau o sa ma trezesc la 4 dimineata ca imi mai cere cineva o taxa. Si…

Vreau inapoi la Galati. E fain si liniste si totul pare departe acolo.

Actions

Information

6 responses

20 05 2009
ambasadoarea

Ma induci in eroare cu remarca “ce retarzi sunt unii oameni” dupa care continui cu numele meu :)) Si beau-ul meu stie chestiile alea? Cand le-a etalat? Eu n-am fost acolo? Hmm, ciudat…
Ma bucur, ma, ca ti-a placut, as fi vrut sa avem si noi mai mult timp liber, mai lipsiti de anumite “obligatii” si, poate, dc era asa, mergeam in gasca la mare 😀
Nu-mi vine sa cred ca pleci. Ce tare! O sa fie bine, tare bine, numai bine, o sa vezi, ca te “blestem” eu 🙂

20 05 2009
Liana

Mintea mea e tare incalcita. De fapt, retarzii sunt imbecilii aia de pe sosele care se cred zmei si taie calea oamenilor care merg civilizat pe banda lor.

Si beau-ul a zis ceva la un moment dat, pe terasa de la etaj de pauza. Si pe urma a avut (cred, am dedus) ceva conversatie cu EL langa masina cand ne-ati dus acasa.

Si lasa, ba, va fi candva si o data viitoare. Aici sau in NeverLand… om vedea 🙂 Dar de asteptat in NeverLand va asteptam 🙂

Si nici macar mie nu imi vine sa cred ca plec. Pana acum era real. Acum, cand sunt cu biletele de avion pe mail si caut a place to live… parca mi se pare ireal.

22 05 2009
Alina

Unde pleci pe 10?

22 05 2009
Liana

NeverLand 🙂 Cardiff sau Newport 🙂

24 05 2009
Alina

Ce tare!
Recunosc ca citisem 10 iunie si ca ma intristasem ca nu ne mai vedem, da’ e 10 iulie de fapt :)).
Inca nu mi-am revenit dupa Barcelona, cred.

Abia astept sa te vad, bai 🙂

24 05 2009
Liana

Nu, nu, doar in iulie. Iunie este o luna incarcata de evenimente 🙂

Leave a Reply

