Efectul AXE si nebunia eco

25 05 2009
Campania aia de la AXE, cu toate tipele alergand innebunite dupa un oarecare cetatean (initial am vrut sa il denumesc EL, dar EL este constanta deja alocata pe blogul asta) doar pentru ca emana sublimul parfum (personal, prefer STR8, but who am I to judge?) a fost acum mai mult de 2 ani. Nebunia eco, totusi, a inceput cam acum vreo 2 ani, daca nu ma lasa memoria.

Probabil aducandu-si aminte de campanie si incercand sa faca misto de toti pseudoecologistii aparuti precum ciupercile dupa o torentiala, “neste” baieti simpatici si cu imaginatie (pentru prima afirmatie nu am nici un fel de documentatie) au venit cu episodul asta dintr-o serie pe care eu am descoperit-o de curand si care m-a facut sa rad isteric azi noapte.

Nu e o recenzie, nu e o reclama, nu e o lauda, nu e o critica. E doar o parere 🙂

Actions

Information

Leave a Reply

