Deci asa NU

26 05 2009
Sunt nervoasa. Irascibila. Antisociala. (deci stay away). Urasc Microsoftul si tot ce tine de el. Si lenea din mine.

Sunt intr-un mare proces de add / remove => reinstall programs. Timp in care, ca sa mai schimb paginile cu si despre C# pe care cu care m-am omorat azi am ajuns aici. Ca sa aflu ca Nikita e scriitoare. Si muziciana. Si ca sa ma convig ca oamenii nu ma mint… luati de vedeti.

Deci nu. Refuz. Clar refuz. Macar mai am 46 de zile.

Actions

Information

8 responses

27 05 2009
ambasadoarea

Mda. Deci da. Macar protejeaza-ma si nu mai da share la toate scursurile de informatii 😉

27 05 2009
Liana

Asta a fost pentru Danemarca. Si mai am pana sa te egalez 😛

27 05 2009
ambasadoarea

😀 Razbunatoareo!

27 05 2009
Liana

Yes, I am. And you love me 😀

27 05 2009
Ionut

Păi stai dragă, pe ce lume trăieşti de nu ştii că Nikita e poeteasă de nivel internaţional şi scriitoare nedreptăţită anual de comisia de acordare a premiilor Nobel pentru literatură.

Şi stai liniştită, că în Londra o să dai peste Cheeky Girls. 😀 Alte artiste de renume mondial.

27 05 2009
Liana

Deci mai DRAGA (don’t ever call me that again)… imi cer scuze ca in lumea mea asemenea stiri nu au aparut. Sau nu aparusera pana acum.

Si Londra? Care Londra? Unde Londra? Pe mine scrie Cardiff 🙂 Londra e rezervata concertelor la care o sa ma pot duce cu creasta verde fara sa risc ca la intoarcerea acasa sa iau bataie 🙂

27 05 2009
Ionut

Deci, excelenţă (“excelenţă” merge să-ţi spun? :D), mă scuzaţi că am interpretat greşit imaginile de pe postul precedent. M-am uitat în grabă, am văzut autobuz cu etaj şi în mintea mea mi-am zis “bă, uite Londra”. Când colo era vorba de Cardiff. Păi ăsta hăă-hăă în altă parte. Nici măcar nu e în acelaşi regat cu Londra.

27 05 2009
Liana

Tu faci misto de mine, bag seama 😛 Inseamna ca incepem sa ne intelegem.

Leave a Reply

