Campania Master

2 06 2009
A inceput in sesiune. Cand ploua si eu stateam pe trepte, contrar tuturor indicatiilor primite de-a lungul si latul timpului de la diversi cetateni. Aveam examen la… ceva. Si a trecut proful de MS pe langa mine.

– Aveti emotii, domnisoara?
– In anul 5? Nu, mi-e doar extrem de somn.

Probabil omul a apreciat somnul si l-a pus pe seama unor nopti nedormite din cauza invatatului. Nopti nedormite erau. Dar din alte motive ca in anul 1 🙂

– Pai lasa, continua el, o sa vezi ca in anul 6 o sa fie si mai usor.
– Anul 6???
– Pai da! Ca ne vedem la master, nu?

Well, NU. Ma rog, omului i-am spus ca mai e mult pana atunci. Si mai era.

Apoi a venit cursul festiv si toata lumea era hotarata sa faca din noi masteranzi. Buun.

Azi era ultima zi de inscris pentru sustinerea licentei. Nu pot pricepe de ce nu s-a putut face din oficiu, ca la BAC. Ma rog… a fost o adevarata aventura sa ma inscriu. In primul rand, uitasem portofelul acasa. Pana acum il avusesem in fiecare zi la mine, dar nu ma puteam inscrie ca nu aveam semnata hartiuta de prof. Exact azi… NU. Sunat sisu’ mic, capatat portofel. Pe urma, am uitat ca trebuia sa platesc taxa de inscriere. Evident nu aveam bani. Evident, uitasem sa ii zic la sisu’ mic si de bani. Noroc cu Gabita 🙂

Si ajung la secretariat. Unde mi se spune ca trebuie 2 poze, nu 3.

– Lasa ca a 3-a o pastrezi pentru inscrierea la master.
– Nu ma inscriu. Multumesc, dar mi-a ajuns. Plus ca plec.
– Aaaa, tu ai vrut parca sa iti bagi intrerupere la un moment dat.
– Nu, nu eu.

Ma rog, in 5 ani cred ca am vrut de 5 mii de ori sa imi bag picioarele. Dar niciodata nu am ajuns pana la secretariat. Decat o data cand am vrut sa vad cum ma pot transfera la Cluj (old history).

Deci masterul ma urmareste. Asa ca, in scopul de a-i face in ciuda, il ignor. Si ma fac arheoloaga la anul in Cardiff. Poate 🙂

Actions

Information

2 responses

3 06 2009
Anushk

deci… nu numai la drept la cta sunt astia cu capul… subscriu, dupa 5 ani in care am vrut de enspe mii de ori sa ma las, astai mai vor sa fac si master… lasa, sa ramana ei cu dorinta…

3 06 2009
Liana

Pai bugetul trebuie suplimentat intr-un fel sau altul, nu? 🙂 Ca locurile fara plata la master sunt putine.

Leave a Reply

