Radem, glumim, dar nici asa

4 06 2009
De obicei ma amuza cautarile care aduc muritori pe blogul meu. Recunosc ca ai altora ma amuza si mai tare… dar nu asta e relevant.

Azi… printre celebrele si plictisitoarele deja “scrisori catre…” si “tagged friends” si “povestea creionului” (si Di mai zicea de mine ca sunt defecta… macar eu le striu, nu le caut pe gugal) am dat peste “daca licenta nu e gata”. Daca licenta nu e gata, ce? Inseamna ca faci nopti albe si ulcer de la cola. Dar fa-le in intimitatea camerei tale, don’t throw it into my face.

Nu stiu de ce mi-a sarit tandra asa. Poate pentru ca, desi nu departe de acel moment, nici licenta mea nu e gata. Si deja ma calca pe nervi, mai ales ca s-au adunat niste chestii adiacente pe capul meu de care am chef si nu am timp pentru ca, nu, licenta nu e gata. Si rapoartele traiesc dupa o viata a lor.

Deci, nu stiu ce se intampla daca licenta nu e gata. O dai in februarie si gata…

Nota explicativa: Sunt nervoasa, stresata si OD-ed with cola. Nu ma bagati in seama, nu reactionez normal.

Actions

Information

Leave a Reply

