Lejer, de weekend

6 06 2009
Este frustrant şi enervant că toate “cele mai importante chestii din viaţa ta” se întâmplă vara. Vezi admiterea la liceu, vezi BAC-ul, vezi licenţa. Bun, daca aş funcţiona măcar o dată în viaţă precum un om normal, sănătos la cap şi nu în ultimul rând conştient de importanţa şi consecinţele acţiunilor propri, probabil în momentul ăsta, în loc să mă vait că e frustrant să fie soare afară şi eu să fiu în casă cu word-ul în faţă, aş putea să mă vait că sunt epilată prost pentru ştrand. Nu ştiu dacă există vreun barem sau standard, dar zic şi eu aşa…

Şi ca să se vadă cât de traumatizată sunt, scriu chiar şi blogul cu diacritice.

Şi vreau la plajă. Pe cuvânt de cercetaş care a depus jurământul ca vreau. Şi ca o să dau cu primul obiect contondent după primul om pe care îl mai aud spunându-mi că nu mai e mult. Şi după al doilea. Şi după al treilea. Şi după al n-lea. Unde n tinde la infinit. Iar infinitul e infinit că doar de aia îl cheamă infinit. Nu vreau să nu mai fie mult, vreau să treacă. Vreau mahmureala post licenţă urmată de mahmureala post nunta instanţei părinteşti de genul feminin. Pentru că e demonstrat că eu pot fi mahmură şi din apă minerală. DOAR apă minerală. Chiar mai rău decât de la silva neagră…

Cred ca îmi mut diacriticile înapoi în Word… and did I mention that I hate Office 2007? Well… I do.

Actions

Information

2 responses

6 06 2009
ambasadoarea

Si totusi, nu mai e mult:))
Eu dupa licenta am fost cam dezorientata asa, nu prea incapea in capul meu ideea ca gata, s-a terminat si, prea de tot, “cum, si nu mai invat? gata cu tot mormanul asta de carti?” ;;)

6 06 2009
Liana

Eu am bagaje de facut. Stresuri de cautat casa. Si alte alea. Licenta e un mare impediment in sensul asta. Iar tu… tu nu esti normala, aia am stabilit 🙂

Leave a Reply

