Revelatii

10 06 2009
Sa mai zica cineva ca virgula Cola dauneaza. Adica de acord, dauneaza sanatatii. Dar procesului de gandire… eeee! Asta e altceva.

Doua saptamani incheiate m-am chinuit sa fac rapoartele ma-sii. Care in sinea lor sunt simple. Iau datele de undeva si le trantesc altundeva. Da, dar evident ca rapoartele mele aveau o viata atat de personala incat eu am fire albe si nu luau decat ce date vroiau ele, in ce ordine vroiau ele. Algoritmul dupa care lucrau – trebuie sa recunosc – a ramas o enigma pentru mine pana in acest moment.

Azi mi-am bagat picioarele. Atat de urat incat l-am luat pe Dani si am aterizat la Thomas. Cu Cola cu dop galben in fata, sa primeasca si el minutele moca. Ale lui EL se beau maine 🙂 ca oricum in momentul asta nu are ce face cu ele. Si intre 2 povesti si 3 replici din ceva film care ni se arata pe televizorul pe care de obicei canta MTV sau se vad meciuri am descoperit ce era aiurea in rapoartele mele. Si de ce aveau ele o viata atat de personala incat mi-o omorau pe a mea. Eeee! Vedeti? Cola kicks ass. Retific. Cola RECE kicks ass.

Asa ca m-am intors frumos acasa si am facut rapoarte. Si atat am raportat la ele date ca maine habar nu am daca sunt in stare sa ii mai explic profului ce am facut acolo.

So… inca 4 rapoarte, 3 formulare si 2 stored procedures si pot spune ca – din punctul meu de vedere – pot sa imi bag picioarele in tot pana in 26 – 27 (the L days) si sa plec la mare.

Evident, nu o sa plec la mare. Evident, cu 2 zile inainte de licenta o sa imi caut disperata cursurile din care cica mai luam o nota. Treaca de la mine ca, din inconstienta mea, mai mult de jumatate din ele au ajuns in tomberonul din fata blocului pe principiul “if I never see this again it will be way to fucking soon. Die, Poli, die!”.

Dar nu-i nimic, astept urmatoarea Cola cu revelatii.

PS: Ma duc sa ma urc in nuc sambata! 😀 😀 😀

Actions

Information

Leave a Reply

