Se anunta furtuni

14 06 2009
Habar nu am daca in toata tara, ca nu ma uit la meteo, dar in viata mea, clar.

Sa vedem. Am terminat (AMIN, ALELUIA, FINALLY) proiectul de licenta. Maine il duc la verificarea ochiului avizat sa ii puna – sper – stampila de aprobat si sa nu mai aud de el pana in 26/27.

Pana in 9 iulie seara, ora 22, mai e atat de putin si noi mai avem atat de multe de facut incat incepe sa ma bata gandul sa schimb bilete de avion pentru 2010. Bad gand, baaaad gand.

Intre 27 luna curenta si 10 luna viitoare trebuie sa ne impartim intre atatea neamuri si atatea issues de rezolvat incat ametesc numai daca ma gandesc la ele. Asa ca prefer sa nu ma gandesc si sa astept lichidarea lui EL (amin for that too) ca sa se gandeasca EL si sa mi le explice calm si clar … pentru o mai buna pricepere a issues-urilor si neameteala mea.

So, una peste alta… cola, marlboro si insomnii. Ca daca dorm am cosmaruri. Dar cosmaruri facute ca filmele… adica la punctul stresant se muta actiunea la alti muritori si pe urma se intoarce la mine.

Actions

Information

6 responses

16 06 2009
Alina

hello, eu am ajuns :D.
mai ramane valabil date-ul? πŸ˜›

16 06 2009
Liana

Mai, pana in 29 nu ma pot misca de aici. 😦 Dar te primesc pe tine cu placere πŸ™‚

18 06 2009
Alina

hmmm… ar fi tare dragut, daca as si putea. de-aia n-ajung nici la galati, s-o vad pe ambasadoare.
abia reusesc sa ma vad cu oameni din bucuresti, daca mai adaug si alte orase, clar nu iese nimic. e prea putin timp…
poate ne vedem alta data, totusi. prin alte tari, daca n-a fost sa fie in romania…

18 06 2009
Liana

😦 Chiar imi pare rau… dar au navalit toate pe capul meu in perioada asta. Si hai ma! Ca Germania e aproape de Anglia πŸ™‚

PS: Ca nu ne te intalnesti cu mine, treaca. Dar ca nu apuci sa o faci pe zuza e un motiv de oftica mare de tot (profit de ocazie ca nu are vreme de net asa ca pana o sa ajunga ea pe aici, comentariul asta o sa fie jos de tot πŸ˜€ )

23 06 2009
vintagedresser

datorez mult insomniilor mele sunt atΓ’t de productive, creatoare Θ™i apoi reversul despre care nu as vrea sa scriu

23 06 2009
Liana

Orice lucru bun atrage 100 rele. Dar nah…

Leave a Reply

