Die, hippie licenta, die!

17 06 2009
Pe tonul asta, mai am de umplut 15 pagini. 15 pagini care insista sa se uite la mine ucigas si alb. Si nu trebuie sa fie albe. E ok cel putin ca pana acum a fost laudata. Bine zicea zuza aia de satisfactii intelectuale and other crap de care credeam ca mi se rupe. E ok. E chiar ok. Nu e mare lucru. Sunt perfect constienta ca puteam sa o fac din anul 3 si in 2 ani sa o aduc la un stadiu mult mai … avansat ca sa spun asa. Dar cica – zice un test de pe facebook – imi folosesc numai 17% din capacitatile creieroase si – zice un alt test de pe facebook – sunt 90 si ceva % lenesa. Proasta combinatie. Extrem de proasta. Dar ma consolez cu ideea ca acum degeaba ma vait. Trece. O iau, bine. O sa ma laude toata lumea pret de 5 minute, apoi “succesul meu academic” o sa se piarda in … restul chestiilor. Daca nu o iau, insa, mai voalat sau nu mi se vor scoate ochii pana la pensie. Pana la pensia mea that is. Noroc ca voi fi departe.

Simt nevoia sa ma plimb prin Cismigiu. Si pe malul marii. Si sa urc pe jos de la telescaun pana la cota 1×85… unde x=6 din cate tin eu minte, dar nu ma bazez pe memorie. Sa zac la soare si sa nu ma intereseze nimic. Sa innod bratari si sa fac planuri. Sa visez la draperiile mele noastre rosii si covorul rosu si mobila de culoarea lemnului. La ploaia zilnica din Tara Galilor si cele mai geniale concerte in Londra. La bere neagra bauta intr-un pub cu muzica buna si mult fum.

Instead, trebuie sa ma gandesc cu ce mama lui Stalin umplu inca 15 pagini pe care nu pot abera asa cum aberez aici. Pentru ca SQL-ul este o chestie fixa si mie nu imi place sa aberez pe chestii fixe.

Macar maine incepe ceva. Vinerea viitoare altceva. Va fi ciudat sa fim noi doi in fiecare zi. Sa nu mai trebuiasca sa ma gandesc la tarife de roaming si sa putem face planuri pentru “maine” sau “saptamana viitoare”. Dar asteptam de 1 an si ceva maruntis asta. Asa ca ciudatenia va trece in primele 2 zile.

Ok… ma intorc la paginile mele. Alea 15. Si pe urma gadil aspectul. Si maine la legat cu ea and I can start my dreaming and plans. Fiuf.

Actions

Information

4 responses

18 06 2009
Flavia

GATA? s-a terminat cosmarul?

18 06 2009
Liana

DA! Adica e terminata de scris, programat, TOT. Cand am primit comentariul tau a zis proful ca e ok sa o listez. Deci GATA. Ma rog, mai trebuie prezentata in 26 la ora 4 dupa – masa si pe urma… FREEEEEEEDOOOOOOOOOOOM!

18 06 2009
ambasadoarea

πŸ™‚ Ti-am mai spus eu ca sunt inteleapta, n-ai vrut sa ma crezi. Ma multumesc cu un 10 πŸ˜€

19 06 2009
Liana

Eu cu un 9 virgula ceva πŸ™‚

Leave a Reply

