Eu NU scriu despre moartea lui MJ

26 06 2009
Pentru ca eu de felul meu sunt mai carcotasa. Pentru ca mi-am inchis readerul ca sa nu mai vad bloguri in care toata lumea plange dupa el.

Here is how I see it. Oamenii mor. E un soi de… circuitul apei in natura. Intr-un fel sau altul, toti murim.

Mie nu mi-a placut MJ niciodata. M-a speriat cu clipul ala cu it’s black or white cand eram mica… prea isi schimbau aia fetele intre ei. Pe urma am crescut si am inceput sa inteleg ce zice. Si ca el a fost negru la origini. Chestie care m-a dezgustat. Nu, nu faptul ca era negru, imi plac negrii cu buze albastre. Faptul ca era un negru care se chinuia sa devina alb si care afirma sus si tare ca nu conteaza culoarea pielii.

Pe urma a urmat scandalul cu pedofilia. Care a fost sau nu a fost dar eu tind sa cred ca fost ca fum fara foc.. macar unul mic acolo nu iese.

Imi pare rau de toti oamenii care au amintiri legate de melodiile lui si care il plang. Nu il contest pe cantaretul MJ. Il contest pe omul MJ care, dupa parerea mea, a fost un tip cu prea multe probleme mult prea mediatizate si caruia i se acorda prea mare atentie.

Si acum dati cu pietre dupa mine…

Actions

Information

5 responses

28 06 2009
Alina

i kind of agree 🙂

29 06 2009
Liana

Of, si eu care credeam ca ma cert cu oamenii pe aici…

1 07 2009
Ionut

În inimile noastre nu a murit… pentru că am auzit că-l împăiază. :))

2 07 2009
Liana

Hai, ma!!! Nuuu…

2 07 2009
and

subscriu si io la ce ai spus! 🙂
dar cand imi dau cu parerea lumea ma crede ipocrita si nemernica, vorba aia de morti numa’ de bine :))

Leave a Reply

