Mai sunt 5 zile…

3 07 2009
Nu stiu exact daca se potriveste calculul cu cel anterior. Pentru ca niciodata nu le calculez dupa acelasi criteriu… dar treaca.

Spusesem ca voi continua. Continuarea ar fi trebuit sa insemne dezvoltarea faptului ca instantele parintesti de genul feminin s-au (re)domnit si in acte, ca in afara lor stiu sa fie cand vor si este cazul πŸ˜‰

Pe urma am realizat ca dezvoltarea in sine nu ar trebui sa vina din partea mea… asa ca o sa povestesc despre oamenii pe care i-am vazut in viteza, pe indelete, prin fumul unei tigari, prin gustul unei doze de bere, prin pleoapele aproape lipite de somn dimineata.

Mama spunea odata ca vrea 10 copii. Nu stiu exact daca acum pledeaza pentru nebunie temporara ca acoperire pentru acel moment, dar stiu sigur ca apreciaza faptul ca nu a trebuit sa creasca astia 10 nebuni. Care nu suntem chiar 10, suntem doar… 9. Ok, daca ii mai socotim si pe patrupezi… 11. Si daca o sa isi ia si Flo mandra (bine, asta ar presupune sa si iasa din casa, dar trecem peste) o sa iesim la numar. Bine, legali suntem 2. 2 au mai venit la pachet cu actualele instante parintesti de genul masculin. Noi 2 am atasat de noi mandri cu ochi deschisi la culoare πŸ™‚ Deci am ajuns la 6. Eu am mai agatat un frate care a venit atasat de o creata incredibil de fenomenal de simpatica. Deci 8. La 9 ajungem calculand-o si pe mandra unuia din cei 2 proaspat veniti cu actualele instante parintesti de genul masculin. Ati ametit? Good.

Deci… din acesti 8 oameni care m-au inconjurat aproape full time, pe 2 am vrut sa ii arunc in baraj iarna. 1 nu imi afecteaza existenta decat in masura in care ma lasa fara net (si ma lasa, dar ma iau eu de carliontii lui maine). 1 mi-e sora cu acte deci vine by default faptul ca ma enerveaza full time πŸ˜€ (ok, aproape full time). 1 e fratele lui EL si future roomie. 1 e EL si doar 1 e EL deci no words needed here. Iar ceilalti 2… cu accentul lor moldovenesc enervant in primele 5 minute si molipsitor dupa… sa zica mama mersi pentru chefurile de anul trecut de la cincis si pentru escapadele in groapa pana la 2 noaptea ca altfel nu primea ea cadou de nunta 2 plozi creeeti πŸ˜€

Pe langa cei 8, mai mentionam tipa aia naroada si copilaroasa care de data asta m-a ascultat si a lasat fitele pe malul begai. πŸ™‚ Si careia inca nu i-am gasit hanoracul. Dar mai sap. Si pe ochelaristul cel sarcastic. Si ungurul enervant.

Ciudat este ca I like them (almost) all. And I am not a social person lately. Asa ca … asteptam oameni la picnic. Cu conditia sa stie (si) sa faca clatite. Sau, dupa caz, american cheese cake.

Nu mai pun un to be continued. Desi ultimele zile au fost infernale si ar merita un roman. Dar ma multumesc cu altea scrise de altii momentan.

Candva o sa va arat si poze.

Actions

Information

3 responses

5 07 2009
Alina

N-am inteles nimic πŸ™‚

5 07 2009
Liana

Nu sunt in stare de o subtitrare πŸ™‚ Ma chinui totusi sa ti-o ofer pe google chat candva πŸ™‚

7 07 2009
danasang

o inteleg pe alina ca nu a inteles nimic. chiar eu, prezenta la …nebunia sus-descrisa, a trebuit sa urmaresc textul cu atentie ca sa recunosc una/alta.si oricum am semne de intrebare. chiar, cine si-a pierdut hanoracul? ca secventa asta mi-a scapat….

Leave a Reply

