Update de Londra

12 07 2009
Nu imi place sa zbor. Adica e ok sa zbor… nu imi place sa decolez si sa aterizez.

Londra unde suntem noi e mai degraba Orientul Mijlociu, patria oamenilor care folosesc salamul in alt scop decat ca aperitiv.

Nu e asa cum ne-am asteptat, dar e ok. Si o sa fie si mai ok dupa ce ne mai lamurim cu una alta… Urasc permisele de munca.

Fur net de la un indian pe laptopul lui EL pt ca al meu nu mai gaseste nici o retea… deci net furat, space care nu merge… va zic mai multe alta data.

Actions

Information

2 responses

13 07 2009
ambasadoarea

N-a putut omu’ sa-si vada de luna de miere linistit ca tu ai si tulit-o… sa-ti fie de bine, tampito, si toate sa se aranjeze dupa placul tau! πŸ˜€
Mie, sa zbor, mi se pare cea mai misto experienta ever! Cu tot cu starile de rau.

Ti pup!

14 07 2009
Alina

Nici mie nu-mi place, ca ma plictisesc de mor, iar asta tinand cont ca am zburat doar in Europa.
Si stiu perfect sentimentul ala de “nu e cum m-am asteptat”, iar de ce simti pana iei permisul ala de munca… πŸ™‚
Sper sa se rezolve totul, si cat mai repede.
Unde sunteti, mai exact?
Sa ne tii la curent!!!

Leave a Reply

