Unde au trecut 7 zile?

17 07 2009
Nu stiu… si chiar nu realizam ca au trecut 7 daca nu imi zicea azi EL.

Deci 7 zile… in care am invatat sa gatesc, sa spal vase (da, mama, ai voie sa fii mandra), sa merg cu metroul londonez care nu e in intregime underground, sa zambesc 12 ore pe zi, sa stau in picioare 12 ore pe zi… si in care am invatat sa injur cu zambetul pe buze. Si sa nu ma vait. Si sa am rabdare. Pentru ca nu vreau inapoi. Pentru ca m-am indragostit de tara asta idioata si orasul asta sufocat de arabi.

Londra… sunt de 7 zile aici si in afara de Wembley National Stadium nu am vazut nimic. Si pe ala…din tren. Dar traiesc cu speranta ca am timp. Ok, sa ne intelegem. Nu am vazut nimic din alea 4832984892 obiective turistice, ca de vazut…am vazut o gramada.

Am vazut ca Londra are la pranz cerul albastru albastru albastru. Cine zice ca in Londra nu se vede cerul sau ca nu se vad stele abereaza. Si da, in centru. Acolo unde e 8 lire taxa de aglomerare daca ai chef sa mergi cu masina. Am vazut cladiri maaaari de tot de sticla care au grija de o casa veche si plina de flori. Am vazut tipe vopsite verzi. Am vazut ca lumii i se rupe de tine dar lumea iti zambeste daca iti intalneste privirea. Am vazut ca nu ai voie sa fumezi NICAIERI daca acel nicaieri nu inseamna trotuarul in timp ce te deplasezi pe jos intre 2 puncte in linie mai mult sau mai putin dreapta. Am vazut ca british people au reguli de circulatie inclusiv pentru pietoni iar pietonii nu respecta nici o regula de circulatie pentru masini. Asta, sau au alergie la culoarea verde. Am vazut tanti imbracate mai office decat o sa ma imbrac eu si cand o sa ajung manager general la Coca Cola dar incaltate in adidasi in care sisu mic ar alerga pe stadion (si care mie nu imi plac). Am vazut ca arabii sunt simpatici daca nu urla dar te-a luat naiba daca te uiti urat la ei.

Nu ca tot ce am vazut pana acum ar fi normal, dar o sa imi mai ia ceva pana o sa ma adaptez la ciudatenile lor… Adica pentru ei sunt chestii normale, dar eu, proaspat aterizata din tara lui “lasa, ba, ca merge asa” sunt inca … nedumerita. Nu ai voie sa casti in magazin. Tu, vanzator fiind. Nu ai voie sa stai de povesti cu colegii. Nu ai voie sa stai jos. Eu urasc sa merg. Sau sa stau in picioare. Sau sa vand. Mai ales sa stau in picioare sau sa vand. Iar acum stau in picioare 12 ore pe zi si vand. Universul asta are un stil ciudat de a face misto de mine.

Londonezii sunt fatalisti. Sa dea naiba sa stranuti in tren ca toti se intorc spre tine. Care toti pana in momentul stranutului te-au ignorat. Traiasca epidemia de gripa porcina. Aceeasi londonezi sunt dependenti de zgomote. De cand am inceput sa scriu postul, am auzit 3 masini de politie sau pompieri… oricum ceva chestie urlatoare. Si nu e ceva neobisnuit. Neobisnuit ar fi sa treaca 10 minute fara…

Dar, pentru prima data in viata mea nu ma plang. Am facut o criza de nervi aseara, dar din alte motive. In rest nu ma plang. Imi place aici si aici vreau sa raman. And I will.

Stam intr-o casuta cu etaj. Dupa ce au plecat cetatenii care erau aici cand am venit noi, ne-am mutat de la parter la etaj. Unde se poate fura net mai bine. Doar ca acum nu mai e timp.

Candva o sa va arat si poze. Si cum vad eu Londra in fiecare zi.

Intr-un mod ciudat, mi-e foarte bine. Ceea ce va doresc si voua.

Actions

Information

4 responses

18 07 2009
Melina

me si very glad. astept pozele si sa fii cuminte, Li! πŸ™‚

18 07 2009
Liana

Nu am timp sa nu fiu πŸ™‚

18 07 2009
Alina

Foarte tare!
Ce faci in Londra, mai exact? Cum a mers cu permisul? Bine, banuiesc ca l-ai obtinut deja.

18 07 2009
Liana

Nu…lucrez ca self employed, asa ca nu am nevoie de permis de munca… inca:)

Leave a Reply

