Tell me why I don't like Sundays

2 08 2009
Pentru ca lucrez… Aia nu ar fi o problema daca nu ar fi continuarea.

… si metrourile nu merg in proportie de 90% pe rutele care imi trebuie mie (iar pe restul de 10% tre` sa le schimb de 3 ori dupa alte 3 autobuze) asa ca drumul meu de 40 de minute va dura 2 ore. Cel putin.

… si lucrez cu una din cele 2 fiinte care nu mai au mult pana sa faca cunostinta cu palma mea. Si cica am palma grea. Si doare. Si oricum sunt cu nervii intinsi.

Si nu imi mai place duminica de peste 25 de minute pentru ca trebuie sa ma gandesc colectiv (a nu se cauta logica in exprimare) de unde mama naibii inventam 400 de lire pana luni si, dupa ce ii inventam pe astia, din ce naiba traim pana in 7 cand luam banii. Pentru ca da, casa e geniala, e frumoasa, nu va mai insemna trafic mai mare ca in statia de metrou din centru DAR trebuie platita. Luni. Pe urma incepe nebunia birocratica. Chhhh!!!

Mai adaugam pe lista faptul ca maine – pun pariu ca asa e – granny va fi facut muuuult papa bun si eventual ceva tort genial cu ocazii pe care nu le dezvalui pana nu gasesc ceva poze cu care sa le asociez (si mi-e lene acum si oricum trebuie sa dau un telefon inainte) si telepatic chestiile bune nu se pot trimite peste 6 tari si-o mare. Dar nah. (daca citeste cineva chestia asta inainte de ora 1, sa imi puna si mie farfurie ca poate ajung totusi).

De managerul idiot care ma convinge in fiecare zi ca as putea sa il folosesc ca documentatie daca as vrea sa conving lumea ca Hitler merita atentie pozitiva nu mai zic nimic. Azi.

Noapte buna.

Actions

Information

One response

2 08 2009
dana

azi nu se intampla nimic special. doar ca mama ( in principal) si eu(in secundar) facem chestii de dus la lucru. nici macar nu simt ziua asta.
aici e caaaaallllddddddddddddddddddddd! spune cineva careia ii place caldura, dar ce e prea mult…
pina si trandafirii rosii proaspat taiati, pe care ii am in vaza(cupa aia a lu sisu) s-au aplecat de caldura.

Leave a Reply

